1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell: Conviction [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 apr 2010.

  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat is omdat jij meteen bent begonnen met Realistic. Mensen die eerst het spel (Co-op & SP) op normal of rookie hebben uitgespeeld en daarna nog eens op Realistiic uitspelen krijgen de achievements niet.

    Maar geen probleem. Er is al aangekondigd dat we binnenkort een patch krijgen die dit probleem zal oplossen en we alsnog de Achievement zullen krijgen.
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb hem eerst op normal uitgespeeld. Waarschijnlijk is die glitch random
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelijk op Realistic begonnen...
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En ik ook ;)
     
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    De glitch is random, sommige krijgen hem, sommigen niet.

    Maarja, ik ben blij dat ik hem nu wel heb. Die laatste 2 missies duurden niet echt lang. Op mijn eerste playthrough duurde het 1 uur per level, nu was ik klaar binnen 20 minuten. :9
     
  6. Feelingthefoo

    Feelingthefoo Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,

    Ik lurk al een tijdje dit forum maar na het kopen van splinter cel zal ik toch maar es actief gaan posten. Tis lang geleden dat ik zon toffe game heb gespeeld. Ik ben zelf bij het stuk dat je net die achtervolging hebt gehad en dat je in dit cafe zit en de politie je komt zoeken... Tot nu toe ben ik erg onder de indruk. De cinematische scenes maken de verhaallijn heel tof om te volgen :9.

    Ik heb ook al meerdere potjes online gedaan, maar ik erger me een beetje aan die run & gun mensen die een hele clip in 1 ventje jassen. Dus als jullie zin hebben om met iemand te spelen die niet zo van de run & gun is maar meer van de tactische mark en execute voeg me toe :).
     
  7. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je toevoegen:).
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de hele game toch ook uitspelen zonder mark en execute? Ik vind dat hele systeem zo nep..
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar op realistic maakt m&e de game een stuk makkelijker. En het is tof!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem zaterdag gehaald, man wat een vet spel! Heb net de missie dat je naar de auto van Grim moet gaan, vond het af en toe lastig rond sneaken met zoveel vijanden maar het spel is echt zo vet. Als ik de singleplayer heb uitgespeeld wil ik gelijk beginnen met multiplayer en co-op. Voeg me maar toe, mits je een headset hebt.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vanavond de laatste twee levels nog eens op realistic uitgespeeld en voila...achievement unlocked :D! Ook meteen ff de Vanish Challenges afgemaakt, dus nou heb ik die ook allemaal gedaan! Rest alleen de co-op nog ;)!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oeh, als je een mic hebt wil ik wel co-op met je doen Sjacco. Vanmiddag even gespeeld op realistic met een Engelsman, toch best pittig af en toe!
     
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel blijft mij verrassen, zoals net met de achtergrond muziek van... DJ Shadow!! _O_ Briljant!
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zo'n idee dat de nummers me bekend voorkwamen! _O_
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wat is jullie record in "confrontatie"? Ik heb 74 gehaald (wel op normal). Vind het echt verslavend en goed uitgewerkt!
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo'n Hunter level op realistic zonder ontdekt te worden is nog knap lastig zeg :eek:!!
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar wel erg gaaf dat als je 1 keer gespot word het ook direct over is. Lijkt me echt spannend!

    Ik ga hem deze week ook halen, is de SP Realistic achievement inmiddels al gefixt?
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je kan de achievement makkelijk halen met je 2de controller op Splitscreen.
    Zo heb ik 'm in iedergeval ook gehaald.

    Een tip: Je moet ervoor zorgen dat jij goed verstopt bent en niet gespot wordt. De tweede controller moet al het werk doen en die mag wel gewoon gespot worden.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha dat maakt het stukken makkelijker. :9
     
  20. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje cheasy wel. Ik heb hem gewoon alleen gehaald, Lumber mill is daar erg geschikt voor vin ik. Voor advanced close combat, mag je dan ook geen lampen uitschieten enzo. Er staat namelijk "without using any bullets" geloof ik.
     

Deel Deze Pagina