1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell: Conviction [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 apr 2010.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja dat had ik ook al gelezen op x360a.org idd, maar ik wil het eerst helemaal zelf proberen ;)!

    Zal vanavond of morgen eens kijken of het me op dat level dan lukt!
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Alweer vandaag Donderdag, en dat betekend FREE DLC!

    Dit keer een Wapen: FAMAS
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jezus wat hebben ze deze game verkracht zeg.
    Is toch geen stealth meer te noemen =(

    Sommige levels dwingen je gewoon rambo style te gaan.
    Zoals het verdedigen van die data.

    Geef me for fuck sake in ieder geval de keuze om een guard te killen of niet..

    Heeft in mijn ogen nog weinig met Splinter Cell te maken.
    Had het een andere naam gegeven,maar om de naam Splinter Cell te gebruiken is gewoon not done...

    Zo vind ik het verhaal ook echt te slecht voor woorden.
    Er word door elke guard wel 50 x Fuck gezegd (niet dat ik aanstoot neem aan scheldwoorden,maar dit is gewoon overdreven)

    Speel het op realistic en wandel er zo doorheen,Je hebt shotguns,assault rifles,Sticky cams die ontploffen :emo: etc.. etc..

    Kortom dit is geen Splinter cell.
    Ik bedoel komop,een chopper die raketten op je afschieten? een level in Iraq wat niets anders is dan knallen knallen en nog eens knallen.

    En dan heb ik het niet eens over de Multiplayer....

    Hoe hebben ze in godsnaam SvM weg kunnen laten in een game als dit?
    Je brengt toch ook geen Halo uit zonder MP?

    Dan kan je zeggen van "jaaa maar dat is niet te vergelijken" maar er waren tot op heden nog een shitload aan mensen die Pandorra tommorow en Chaos theory Multiplayer speelde,totdat MS vorige week besloot xboxlive support voor xbox1 games te schrappen :emo:

    Tsja...

    Leuk voor de mainstream.

    Maar feit is wel dat games steeds makkelijker worden,steeds korter worden en steeds meer film/game/hollywood achtig worden.
    En dat werkt bij sommige games,maar dit is gewoon voor mij persoonlijk een flop.

    Kortom een teleurgestelde Splinter Cell fan.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  4. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ook maar een beetje Sam Fisher fan bent is deze game echt wel strak. Sam is hier gewoon de Meister. Dikke vette punt...
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :emo:

    Volgens mij begrijp je mij punt niet helemaal...

    En nee ben geen Sam Fischer fan maar een Splinter Cell fan.
     
  6. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt. Het is geen Cheos Theory inderdaad. Maar komop, hoe kan je nu Splintercell fan zijn zonder Sam Fisher een warm hart toe te dragen.
    En het verhaal zit vin ik toch wel leuk in elkaar. Maar goed meningen verschillen..
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Tuurlijk draagt Sam een deel mee aan de SC ervaring.
    Maar het gaat mij meer om de gameplay.

    en de SvM mode die ze geschrapt hebben
     
  8. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    @Smok3y

    Er zijn inderdaad wat puntjes waar ik je in je kritiek wel kan vinden. Bijvoorbeeld het vocabulaire van de guards had wel wat afwisselender gemogen. Het verhaal is wat droog. Met bepaalde levels had ik een CoD gevoel.
    Ook de besturing is niet helemaal soepel, bijvoorbeeld als je (A) moet gebruiken voor raam open, maar je kan er ook door een raam springen. Iets wat je zeker niet wilt als je lekker in de stealth modus je missie wilt doen.
    Ook het lopen en het botsen van Sam komt nog eens houterig over als hij bijvoorbeeld tegen een kratje aanloopt.

    Desalniettemin, vind ik het toch een geweldige game met hier en daar leuke verrassingen en afwisselingen. De graphics zijn dik in orde. De verschillende manieren om vijanden op te ruimen en levels uit te spelen zit goed elkaar.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Begrijp jouw kant ook volkomen.
    Het is geen slechte game. ;)

    maar als die-hard splinter cell fan is dit gewoon echt zo ontzettend jammer.
    En iedereen in de SplinterCell community is het eens.

    De game is gewoon een volkomen andere weg ingeslagen,en heeft weinig met de andere SC games te maken.

    Nu begrijp ik dat je met de tijd mee moet en bepaalde dingen moet veranderen.

    Maar in mijn ogen is het geen stealth game meer.
    Vroeger was het 3 alarms... mission over.
    Het is nu allemaal gewoon veels te gemakkelijk.

    Je kon in de vorige SC games een level completen zonder ook maar 1 guard te killen,nu gewoon onmogelijk.

    En nogmaals het ergste van alles vind ik het droppen van de Spy versus Mercenarie game mode.

    Dit was zo ontzettend verslavend!
    Nog nooit ben ik zo hooked aan een game geweestals SvM.

    Al vanaf de eerste dag dat ik pandorra tommorow had.

    Ik baal er gewoon van dat alles om geld maken gaat.
    Er word niet meer geluisterd naar wat de echte fans willen.
    Nee het moet toegankelijkworden voor iedereen |:-

    En daar erger ik me echt kapot aan...

    Nogmaals het spel opzich is niet eens zo heel erg slecht,het had alleen niet de naam splinter cell moeten dragen.

    Hoop ook echt dat SC6 weer back to its roots gaat.
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Gratis Famas voor Splinter Cell: Conviction

    Ubisoft heeft een leuke extra voor de mensen die Splinter Cell: Conviction hebben gekocht, want iedere donderdag kunnen die onder extra's in het game menu een gratis item vinden. Deze keer is het de Famas geweer, en dat rijmde.


    [​IMG]
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vet :) FAMAS <3
     
  12. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    FAMAS! :eek:

    Moet ik vandaag ff halen :+
     
  13. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nog meer al geweest moet ik mijn splinter cell even opstarten.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zoek iemand die met mij de Splintercell Co-op Story wilt uit spelen op Realistic. Graag met een headset. Voeg me toe, en zeg even waar het om gaat.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Iemand die de Last Man Standing achievement met mij vanavond wilt halen?
    Op deze map & manier:
    [yt]oxoShZ8_MPM[/yt]
     
  16. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi guys..ik was v.d. week met een maat van mij online co-op aan het doen. In single player zijn we beide nagenoeg even ver en hebben het eerste kostuum volledig ge-updated (extra bescherming, gadgets, etc.). Nu kan hij van elke gadget 4 stuks meenemen, terwijl ik er maar 1 kan meenemen. Mijn vraag is nu: Hoe kan dit?!?! We hebben beide precies hetzelfde qua unlocks e.d.?

    Iemand hier ook ervaring mee, let me know!

    Thanks!
     
  17. LeCcY

    LeCcY Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de game uitgespeeld maar het wil met de coop niet echt lukken. Iemand die hier savonds / snachts of in het weekend zin in heeft?

    Voeg me anders eens toe: LeCcY NL

    Ben vanavond, na de voetbal bij StudioSport, ook online...!
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld :)

    Ik vond die missie in het witte huis best pittig! Vooral wanneer al die vijanden met goggles binnenstormen 8)

    Co-op op splitscreen is ook vermakelijk, alleen moet je geen broertje hebben die van demperloos schieten houdt *) Zo vaak missies opnieuw moeten doen.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zag dat je me al had toegevoegd, zullen we vanavond een lange sessie houden? :thumbs:
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net de game gekocht en moest zeggen dat ik me bedenkingen had bij de demo,

    Nu ik het hele spel heb moet ik zeggen dat ik het een geweldige game vind. Ben nog niet zo heel ver maar actie is cool en loopt lekker door. Lekker vlot maar toch stealth. Beter dan dat rustige zoeken voor een momentje (a la commando op de pc)

    Enige jammer vind ik de darkness meter. Dan ben jezelf hidden maar soms zie je dan zo weinig! had wel stealth meter gewild. Kon je ook zien als je half hidden was!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010

Deel Deze Pagina