Splinter Cell Countdown...aankondiging?! Op de officiele site van Spliner Cell staat vanaf heden een countdown af te tellen tot over drie dagen...Dit duid vanzelfsprekend op een aankondiging binnen het Splinter Cell universum, maar wat? Splinter Cell 2? Nieuwe Downloadable Content? Of een simpele site update? Speculeer maar los...and make sure you'll be there is three days! Link: http://www.splintercell.com/us/
Ik denk dat het nieuwe content zal zijn... Anders had je vast wel wat gehoord / gelezen op een of andere games site... Maarja , je moet het maar aankijken
misschien de release van de trailer op splinter cell 2. Trouwens ik heb sommige sites gezien die er al wat van losgelaten hebben maar er niet echt duidelijk over waren. Dus wie weet
Om die reden zou ik juist niet denken dat het downloadable content was. Toen Kola Cell uitkwam was het allang aangekondigd.
en op zich is downloadable content niet heel erg speciaal ofzo, want dit zou dan niet de eerste downloadable voor Splinter Cell zijn. Ik gok op een aankondiging voor splinter cell 2. *Gentleman place your bets!!*
Ik wed dat het splinter cell 2 aankondiging is of de trailer ervan. Als het niet zo is dan verlies ik het recht om één week niet op deze forums te posten en deze smilley *) < (gebruik dan nooit meer).
ik denk ook dat het de aankondiging vaan deel 2 is dat hij officieel in de maak is genomen ofzo en dan krijg je waarschijnlijk wat concept arts ofzo*)
één week!! jij bent wel heel zeker van je zaak hè?! *) maar wat die smiley betreft wil ik zeker meegaan en verhoog ik de inzet met deze . ik vind concept art altijd een van de leukste dingen om te bekijken van een game die nog in de maak is en waar ik best wel wat van verwacht. En trouwens ook bij games die ik minder leuk vind, maar dan loop je de kans dat de concept art leuker is dan het uiteindelijke spel
zal wel een officele expansion pack worden of n platium editie voor de Pc ofzo. lijkt me sterk dat xboxers NOG meer verwend worden... dat komt pas na die expansion pack voor de PC zodat ze op LIVE er voor kunnen betalen met als smoes dat de pc gamers dat ook moesten... Gok ik...
ik denk ook een downloadable content, ik denk niet dat ubisoft een nieuwe splintercell gaat aankondigen vlak voor de E3 maare ik hoop het wel
Splinter Cell 2 is al aangekondigd als Splinter cell : Shadow Strike http://xbox.ign.com/articles/400/400273p2.html?fromint=1 (vanaf srry that's classified ff selecteren er staan wat letters in het wit zie je)