splinter cell demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door zagato_x, 19 nov 2002.

1. zagato_x

zagato_x Guest

Ik heb wat vraagjes:
    1- het gaat niet echt helemaal vloeiend de demo is dat ook in het spel zelf?
    2-als ik bij een muur sta en ik draai me om gaat me hand en pistool gewoon door de muuur of ik zie lijken dwars door een deur liggen is dit alleen bij de demo?
    3-karteltjes?? demo of ook in het spel

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK heb die demo ook en alles gaat gewoon vloeiend bij mij hoor...

maarja..

1- geen last van
    2-das logisch, zo is het bij elk spel, anders kom je strax vast te zitten in een gangetje omdat je je niet kan draaien :D

3-vind et eigenlijk best meevallen.. maar ik denk dat het er in het spel ook wel zo een beetje uit ziet..

3. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    als je kijkt op het officiele splinter cell forum, hebben al vele de volledige versie van SC. Zij beweren allemaal dat de demo niks is vergeleken het volledige spel, die punten die jij noemt zijn allemaal gefixt, op een paar kleine onopvallende clippig foutjes na :D

4. zagato_x

zagato_x Guest

kijk zo iets dacht ik ook al en nu je het zegt is het dus bevestigd moest wel dat het niks is vergeleken met het echte spel want anders zou het spel voor mij toch een vette min krijgen kwa graphics

5. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt splintercell uit ??

3- kan het ook aan je tv liggen

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de demo ook al verscheidende uren gespeeld maar eigenlijk nog geen bovengenoemde problemen tegengekomen..

Deel Deze Pagina