Splinter Cell GC Versie mooier dan Xbox versie?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xearo Li, 16 mrt 2003.

1. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt de GC versie beter dan de Xbox versie?
    Want de GC versie krijgt een exlusive new weapon "Sticky Bomb".
    Qua Graphics ben ik ook benieuwd.

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de graphics zijn online te bekijken op verschillende sites, het ziet er beter uit dan de PS2 versie, maar ontiegelijk slecht ten opzichte van de Xbox versie.

Maar tis ook een stomme vraag om deze te stellen

3. Grootmeester M

Grootmeester M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij inderdaad ook logisch dat de Gamecube versie grafisch niet mooier is.
    En wat nieuwe wapens betreft, zouden die niet net als de extra levels via Live gedownload kunnen worden straks?

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Dat wordt dan wel betalen denk ik :confused: Gamecube versie wordt zeker niet beter dat kan de gamecube niet aan (geen fanboy gewoon feiten)

5. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    /offtoppic... waarom reageer je als je de bel hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt!?!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yeah, de NGC versie wordt beter omdat die een nieuw wapen heeft. So? Dat maakt het spel toch niet beter? Grafisch gezien wordt die sowieso gedowngrade, no doubt 'bout that. Ik denk overigens niet dat je hier de term slechter of beter moet gebruiken. Het is gewoon Splinter Cell; Een cool spel.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet iet hoeveel Gigabyte Splinter Cell in neemt op de Xbox-DVD , maar hoe willen ze die zien kwijt te raken op de 8cm Gamecube-dvd schijfje.
    Op een Xbox-DVD past maximaal 9GB ( dubbel zijdig) , terwijl er op een Gamecube-schijfe maar 1GB past.
    Er moet behoorlijk gesneden worden in de Gamecube versie.
    Dit heeft weer gevolgende voor de lengte van de levels cq Beeld Kwalitieit.
    Of zie ik het verkeerd.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb juist gelezen dat de GC versie betere textures heeft, en er in zijn geheel gewoon wat ''smoother'' uitziet, alleen de lichteffecten zijn minder als in de XBox versie...

Maar goed, who cares, laat elke andere consolebezitter ook genieten van dit spel !

9. Thundertje

Thundertje Zwolle BĂ´ppe

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet het verkeerd :)
    Denk je nou serieus dat er al spellen zijn die 9GB gebruiken? :)
    Zelda: OoT was in totaal een MB of 8 ofzo, gewoon wat slim programmeren kom je ook al een heel eind mee als je ruimte nodig hebt.

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    en xbox double layerd met gamecube enkel layerd vergelijken is een beetje stom..

quote uit PU:

11. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie op de cube past 1.5 GB. Ze kunnen ook 2 dvd's gebruiken. De Cube en xbox zullen grafisch vrijwel hetzelfde blijven. Misschien gaat de Cube er ook beter uitzien.

12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo het idee dat er niet veel mensen het met die post eens zullen zijn..

13. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Niet eens, maar het zou mogelijk geweest zijn.
    Grootste probleem met de GC versie is dat deze ook door hetzelfde B-team wordt gemaakt als degene die de PS2-versie deden. Daarbij blijft het port en krijgt het lang niet de aandacht die de XBX versie heeft gehad.

Ik denk dat de GC wel de XBX zou kunnen evenaren met Splinter Cell. Maar het zou wat meer truuken en tijd en geld kostten. Raad eens welke factor problemen geeft. :p

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    de doelgroep

Deel Deze Pagina