Splinter Cell: Geslaagd of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 9 jun 2003.

  1. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    He mensen,

    naar aanleiding van iemand anders zijn thread hierover, zal ik het eens posten, want t leek me interessant, sorry als ik nu oude koeien uit de sloot haal...

    Was SC een tegenvaller of niet? De game werd onwijs gehyped en ik geloof dat praktisch iedereen hem gewoon meteen kocht. Voor mij voldeed het aan de ene kant aan de verwachtingen (goed uitgewerkt sneaksysteem, leuke levels, boeiende verhaallijn, prachtige graphics...) maar aan de andere kant viel t tegen (geen multiplayer, spel is iets te kort, maar 1 wapen (dat is nog niet zo erg maar toch...)) Ik vond t dus niet zo goed als dat iedereen zei dat t was, maar toch een leuke game.

    Wat vinden jullie?
     
  2. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    idd heeeel erg zonde dat er geen multiplayer bij zat....
    Ik hoop dat ze daar met SC 2 wat meer aandacht aan besteden :{
     
  3. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel was inderdaad veelste veel gehypt. Het is wel mooi en leuk om te spelen, maar zodra je het uigespeeld hebt, trekt het je eigenlijk niet zo aan om het nog een keer te gaan uitspelen ( replay waarde is laag).
     
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Indeed nog is spelen is bijna de moeite niet waard (kheb het toch gdaan :p) maar het is een zalig spel, echt wel!!! vooral de licht effecten zijn zalig goed gedaan. maar de AI is redelijk zwak!
     
  5. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond er niks aan. Ik amuseerde me alleen als ik een missie had uitgespeeld. Ik vind dat er te weinig "spel" inzat.
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het een goed spel, het is misschien niet zo lang, maar je doet wel een tijdje over de levels (ik ben niet iemand die zich 1 dag voorhoud om te gaan gamen en hem dan in 1 keer uitspeeld!) Maar hoe wil je ooit bij dit spel een multiplayer doen, dat klopt gewoon niet...elkaar zoeken en sneaken werkt niet, want dan ga je toch rennen, en co-op kan een optie zijn maar dan blijf je toch weer hetzelfde spelen dan bij de multiplayer!
     
  7. nielzo

    nielzo Guest

    ik vond het een heel vet spel, niets op aan te merken.
    maar toen ik in het 7e level zat ging hij iedere keer op de zelfde plek op tilt, dus verder dan dat heb ik nooit kunnen spelen en dus ook cola cell niet :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het een lijpe game, maar ik miste eingelijk een goed verhaal
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe wil je een multiplayer hir aan toevoegen? spintercell is daar veel te sneaky voor. Ghost Recon werkt al bijna niet goed onine, omdat sommige gewoon gunblasting doen. Iets meer levels en wapens bitte!
     
  10. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het leuk tot level 8 ofzo daarna hield ik er opeens mee op want ik had er niet meer zo'n zin in. Een stap te veel of te hard en je bent af.
     
  11. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Héél goed spel vind ik het, je moet wel het geduld op kunnen brengen, maar als je dat kan heb je ook een juweeltje:).
    Ik vind Halo dan weer veel te veel gehyped, maar goed:).
     
  12. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een zeer geslaagd spel. Prachtige graphics (dat maakt nog geen game) en het sneaken is echt tof. De voldoening die ik heb als ik iemand vanachter wurg... Maar idd de replay waarde is zo laag en het spel is ook wel kort. Maar de bedoeling van het spel is om veel te sneaken en na een tijdje ga je toch meer ventjes neerknallen dan wurgen.
     
  13. DOA-Fan

    DOA-Fan Spartan 25

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel wel goed, vooral de graphics, maar ik had 'm beter niet kunnen kopen omdat ik het nogal irritant vind dat je zo voorzichtig moet doen met je kogels, ik schiet liever iemand door z'n kop ofzo }:]. De rest is aan de game echt wel ok.
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed spel, heel goed sneak spel.
    MAAR: VEEEEEEEL te kort en eenmaal je het hebt uitgespeeld is er NIETS maar dan ook NIETS meer aan volgens mij.
     
  15. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Splinter cell is gewoon het beste spel ter wereld!:D:D:D I love Sam Fisher (lol):confused:
     
  16. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    splintercell is voor mij het perfecte spel,ik heb er zo van genoten,het geeft mij echt een heerlijk gevoel als ik 5 mannekes van achter omleg..heerlijk!
    En tis ook zo leuk om je in de schaduw te verstoppen en hopen dat je tegenstander je niet ziet....
    Ik vind het helemaal niet overhyped want hij komt bij mij alle verwachtigen na.
    IK vind dit het beste xboxspel, Halo vind ik veelste overhyped soms merkte je gewoon dat het spel niet af was...ik vind halo ook een mega topper maar door veel mensen word ie in de hemel geprezen...dan vind ik een beetje overdreven,maar laten we het in deze topic nou eens een keer niet over halo hebben.
     
  17. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het verhaal wel goed, alleen het eind was een beetje anti-cliché. Verder een vet spel.
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    anti-cliche is toch juist goed.
     
  19. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt vet..zat ook op het puntje v mn stoel in elke level..en wanneer ik een level haalde sprong ik echt een gat in de lucht..:D

    * schreeuwde ook wel wat profanity naar de A.I als
    ik wat had gehaald*:D
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  20. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Splinter Cell het beste Xboxspel. Ik heb er een tijdje over gedaan om het uit te spelen dus voor mij maakt die replay niet zoveel uit. Ik vond het geweldig om die guards te wurgen of te springen. Ook de wapens waren wel lachuh.
     

Deel Deze Pagina