Splinter cell, hoe lang?

Discussie in 'Algemeen' gestart door aghshar, 2 feb 2003.

1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang doe je nou met Splinter Cell? Zijn er verschillende moeilijkheidsniveaus, hoe snel heb je hem op het moeilijkste niveau uitgespeeld?

Alvast bedankt.

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 niveaus. Normal en Hard. Als je een beetje kunt gamen heb je de 9 levels zo uitgespeeld. Maar je kunt levels op verschillende manieren halen waardoor je een level vaker speelt (ik niet, na een keer heb ik het wel gehad met een level). Met XBOX live kun je een aantal nieuwe levels downloaden, maar daar moet je wel voor dokken.

3. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik denk dat ik dan maar een ander spel ga zoeken.

4. Gameslave

Gameslave Guest

Ik vind t voor mij te moeilijk, loop steedsvast omdat ik dan niet goed weet wat ik moet en langzaam stukje voor stukje verder kom. Zet pas op booreiland:p

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Leer lezen zou ik zeggen :9 . Je moet gewoon lezen/luisteren wat die gast zegt dan weet je wat je moet doen.

6. Gameslave

Gameslave Guest

Ja das waar, maar komt misschien nog omdat ik het te snel wil spelen en dan niet zo luister naar wat hij precies zegt. Data sticks lees ik dus ook nooit.

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit bij de CIA en het lukte me telkens niet verder te komen. Ik heb geen zin meer en heb morrowind gehaalt voor een zacht prijsje. Echt die game roeleert de pan uit.

Ik vond SC wel vet mooi maar niet echt heel leuk

It's up to you

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Dat is niet echt handig. Kan beter wel ff checken

9. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat je SC zo uitspeelt, ik speel het spel maar heel af en toe en zonder al te veel moeite zit ik nu in het CIA-level(5)

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    als je goed luistert nadenkt, en je gadgets gebruikt is het zo uit te spelen. +/- 10 a 15 uur. Maar ik heb altijd de neiging om het perfect te doen, en alle mogelijkheden te proberen en alles te bekijken etc dan kan je er redelijk wat uurtjes bij plakken. Oja ik zou op hard beginnen: ben je er langer mee bezig en de 1e keer is toch het leukst

11. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb splinter cell op hard uitgespeeld (het verschilt trouwens nauwelijks met normal), ik heb er ongeveer 7 uur over gedaan, over het hele spel

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het is nu Zondag, heb 'm sinds vrijdag en ben ben 't 7e level volges mij.. Ik moet binnen de Embassy komen (voor een potje darten..)
    Heb eigelijk alleen vrijdag middag en vandaag gespeeld, wel veel stukken overnieuw moeten doen, maar na een stuk of 5 keer ken je gedoe wel en loop je zo om iedereen heen.

Vind 't jammer dat ik er al zo snel ben, dus ik hoop dat ze veel downloadbare content erbij gaan doen.

[edit] sinds een kwartier geleden bij level 8 [/edit]

Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Splinter Cell tijdje geleden uitgespeeld, maar door de eerste paar Levels ben je zo heen, maar eigelijk wordt het bij de laatste 3/4 levels pas echt moeilijk (en leuk) dus iedereen die zegt dat hij snel is uitgespeeld zal wel pas bij LVL 6 zijn, want je bent toch wel aardig wat uurtjes aan het slijten in de laatste levels.

Kijk, natuurlijk is hij niet zo groot omdat ze nog downloadable content erbij wilden doen, maar het is zeker een wannahave voor de xbox

14. Gameslave

Gameslave Guest

Ben nu bij level 5, CIA, joepie, weer n stukje verder, moet eerst weer eens zien binnen te komen:D

15. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    khep hem vrijdag middag gehaald en ik zit nu in level 5 bij de CIA. Ik was al verder maar de controls waren vernaggeld. Ze stonden niet op inverted, wat ik het pretigste vind :)

16. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meteen op hard gespeeld en had hem zo uitgespeeld, maar toch zou ik zeker aanraden hem te halen, het is echt een heersend spel.

17. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik heb em ook vrijdag gekocht en ben nou bij het zesde level
    dit spel is echt super gaaf
    *Gaat weer Splinter Cel game*

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    hahaha. 3 mensen hebben vrijdag SC gehaald en zijn bij/voorbij level 5... Moeilijkheidsgraad is niet hoog dus...

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben er toch zkr 15 uur mee bezig geweest op normal..

ging vaak het over doen om het mooier te doen :)

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik al zei, na LVL 6 wordt het (pas echt) moeilijk

Deel Deze Pagina