Splinter Cell in maart al op GC?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 25 dec 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik hoor net dat Splinter Cell al in maart op de GC uitkomt ...weet iemand of dit waar is of waar ik er meer info over kan vinden

2. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mij verwonderen, want er is nog niks bekend gemaakt ( op die fake PS2 screens na dan ). Ik hoor elke NGC fanboy roepen dat SC ook op de NGC kom, maar ik kan nergens het bewijs vinden. Afwachten dus.

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2002
  4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell heeft tochy zo'n ONLY FOR XBOX embleempje op het hoesje?

dat betekent dat die game voor zes maanden lang niet op een andere console word uitgebracht.

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ook hebben de maker gezegd dat ze hun spel niet willen ''verkrachten'' door het op de ps2 of gc uit te brengen. Maar als men genoeg geld bied... Ach tegen die tijd bereid ik me voor op Brute Force en Perfect Dark Zero...

6. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee dat heeft splinter cell niet

7. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Naar mijn weten komt splinter cell niet op de Gc, als hij dat wel komt, wat is dan het probleem?
    Das dan mooi voor de GC gebruikers, die toch al genoeg pech hebben, aangezien ze de slechts verkopende console gekocht hebben, die in sommige landen in 2003 uit de rekken word gehaald.
    Mooier word hij op dat kleine klote schijfje toch niet :p.
    Greetz,
    Rick=]

8. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de Gamecube versie ook extra levels kreeg.

9. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn waarschijnlijk dan de levels die wij kunnen downloaden met xbox live!

10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar de PS 2 en Gamecube fansites schreeuwen nogal erover. :"WIj krijgen meer jullie lekker niet!"(moet je ff tussen de regels doorlezen, sommige hopen ook op een grafische verbetering (als dat al haalbaar is is een tweede maar toed) dus zodoende dat ik het even meld.

(PS 2 krijgt dezelfde levels ook extra).

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het niet zoveel uit.. als ze hetzelfde zouden doen met PD2 echter.. *drool*

12. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, zo heb je ook mensen die zich zo gedragen die een X-Box hebben.
    Dus het zijn niet alleen ps2 en gc bezitters.
    Want hier word ik nou een beetje moe van.
    Het is altijd maar mekaar afzeiken, mensen die een PS2 hebben zijn dom, mensen met een GC zijn achterlijk.
    Waarom laat je niet iedereen gewoon zoals ze zijn?
    Laat ze lekker een GC kopen, ze hebben al een ongelooflijke miskoop begaan:+ , en nu nog afkraken ook:eek: .
    XBox is gewoon goed, dat weet iedereen hier, dus waar hebben we het nog over.:)
    Greetz,
    Rick=]

13. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat weet ik wel, maar daarom is dit een Xbox forum. En we Zitten in het Console Wars Forum. Dus je mag het doen hier met de XBox. (Je mag het van mij ook doen op de Forums van PS 2 en NGC (Op DC forums doen we niet anders)).

Maar waar ik wel problemen mee heb is als je op forums van een ander dat soort dingen gaat doen. Dan ben je juist op ruzie uit en wil je mensen op stang jagen.

Kijk als je toch wilt opscheppen, doe dat dan onder gelijk denkenden. Voel ook een stuk beter, met zijn allen het de hemel in prijzen enzo.

14. Xbox is RAW

Xbox is RAW The Rock

Leuk Bevonden:
    0
    IK gun het de cube wel hebben ze ook weet een vette titel bij8)

15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    in de release lijsten van gamecube en ps2 is er niks bekend over splinter cell voor deze consoles, uiteraard wel voor pc, maar voor de andere 2 console is hij niet leverbaar het komende jaar, al zijn deze lijsten altijd onder voorbehoud maar zelfs dan zullen topgames er wel in vermeld worden,hoogstens met foute release data,, waarschijnlijk weer een foute rumour..

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    boeit me niks.. extra levels kunnen wij downloaden, extra patches kunnen wij downloaden en bij ons is ie toch mooier dan bij hun :)

17. macksplack

macksplack Guest

pff een kiddy versie lijkt me sterk

18. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ah de Notoire MackSplack van gamers.nl ^_^.

De laatste cube vesting? (Viel me met die laatste RE 4 nieuws post op dat door de members de xbox fanboys werden gehaat en compleet uitgefoeterd. Maar niemand deed een bek open tegen de Nintendo fanboys die de Xbox in de grond aan het stampen waren. (Beetje hypocriet).)

Je krijgt er een beetje een kult omheen hè. Met blijft kiddy. Moeten nogal wat mensen zijn dat dat nu ook gebruiken.

PS.:"Sorry dat ik erover begin maar ik zag in eens je naam staan zo doende!"

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "Er is lang geheimzinnig over gedaan vanwege een exclusiviteits-deal met Ubisoft, maar het hoge woord is er nu dan toch eindelijk uit: Splinter Cell komt naar de GameCube!

Ubisoft's grootste Xbox-game tot nu toe, Splinter Cell, komt naar Nintendo's GameCube. Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vanwege een contract met Microsoft moest Ubisoft hierover in alle talen blijven zwijgen. Splinter Cell was immers dé kersttopper en voor veel mensen waarschijnlijk een reden om Microsoft's machine aan te schaffen. Nu de kerstdagen, dé perioden om games te verkopen, achter de rug is, komt Ubisoft met deze mooie mededeling voor GameCube-bezitters.

Maar het goede nieuws houdt niet op: de GameCube-versie zal extra levels bevatten ten opzicht van de Xbox-versie. Deze extra missies komen dus bovenop de missies die ook al in de Xbox-game zaten!

In Splinter Cell kruip je in de huid van Sam Fisher, de beste geheim agent van de Amerikaanse overheid. Sam reist over de hele wereld om geheime operaties uit te voeren voor de Amerikaanse overheid. In de game staat stealth-gameplay centraal. Dat wil zeggen: sluipen, stil zijn en dus totaal onopgemerkt je opdrachten uitvoeren. Faal je erin stil te zijn of ongezien te blijven, dan kun je je missie vrijwel zeker op je buik schrijven. De game lijkt op het eerste gezicht erg op Metal Gear Solid, maar neemt al snel een andere wending dan we gewend zijn Hideo Kojima's games.

Splinter Cell komt volgens Ubisoft al in maart 2003 in Europa uit op de GameCube."

Bron:
    Cubezone

Ik denk dat die extra levels die levels zijn die we via X-Live kunnen downen, en moesten wij er niet voor betalen?

20. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    NGC kan zowiezo niet zoveel spectakel op je beeldscherm kwaken als dat de Xbox kan, dus t zal allemaal wel weer lekker tegen gaan vallen... Splinter Cell op de NGC :D om je te bescheuren 8)

Deel Deze Pagina