1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics.

    Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op.

    Hoe ga je te werk :

    Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat.
     
  2. Gameslave

    Gameslave Guest

    T is dus gewoon de bedoeling dat ik heit nou mn vraag stel voor missie 3 neem ik aan.

    Ik zit dus vast bij Security Laser Grid, waarbij ik het balkon op loop en 2 mensen afluister, wat moet ik hierna doen, als ik hier de rail op gaat rechts van de deur (van buiten gezien) dan wordt ik gepakt door de camera, ook al schiet ik eerste lampen kapot, ga ik terug naar waar missie begon, dan kom ik daar ook op een balkon waar een man staat die je kan killen/grabben, Daarna kan je een stukje omhoog waar je nix mee opschiet, ik heb walkthroughs gelezen maar ben er nog niet uitgekomen.
     
  3. BaxBox

    BaxBox Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell

    Wie kan mij helpen. Ik ben de blije bezitter van Splinter Cell. Alleen vermoed ik nu dat er een bug in zit. Of ik heb gewoon iets over het hoofd gezien. Wie kan mij helpen? Het gaat om het volgende:
    Ik ben in in de "south wing" van "the defence Ministery". Ik heb in de main hall de Court yard laser grid uitgeschakeld en een kolonel gebruikt voor de retinal scanner. Na de deur met de retinal scanner kom je in een halletje die uit schijnt te komen op de court yard. Mijn opdracht is om de laser mic te gebruiken om een gesprek af te luisterenin een lift. Echter als ik in het halletje na de retinal scanner ben hangt daar een camera. De camera uitschakelen is geen probleem, maar telkens als ik bij de deur kom om de court yard in te gaan gaat het alarm en moet ik overnieuw beginnen.
    Alle body's zijn uit het licht.

    Ik ben bang dat ik een opdracht nog niet heb afgerond of dat er een bug in het spel zit????

    Moet ik wel door dat halletje of zit die lift ergens anders?
    Is er iemand die dit probleem ook heeft of ligt het aan mij??

    WIE HELPT?

    In ieder geval alvast bedankt,

    Peter
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem alle body's mee naar dat kamertje waar je je bevindt...
     
  5. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik had het zelfde probleem als baxbox.
    Ik ben het lvl opnieuw begonnen.
    En toen was het weg.
    Dus misschien moet je het lvl gewoon ff opnieuw doen.
    Als je wete hoe het moet kost het hoogstens 5 min.
     
  6. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op een gegeven ogenblik die kamer binnengekomen (abseilend) waar ik gegevens moet downloaden op die computers. Dan komen er 3 gasten binnen, die ik gekild heb met een granaat. Als ik die kamer uitkom hangt er een camera, die ik kapot geschoten heb. Even daarvoor heb ik een gast gepakt en in die kamer met de computers gedumpt. Als ik uit die kamer rechts ga kom ik bij een kamer waar een blikjesautomaat en 2 computers staan. Daar staat ook een gast die ik gepakt heb. Als ik dan weer terug loop kom ik bij een deur waar een trappenhuis is. Daar kan ik alleen naar beneden. Dan kom ik bij een deur waar ik naar buiten kan. Als ik dat doe komen er meteen 3 gasten die me doodschieten. Kan iemand mij helpen??????
     
  7. Jacco, schiet hun gewoon dood voordat ze jouw dood schieten:D
     
  8. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm ja eigenlijk logisch... en als ik dat heb gedaan wat moet ik dan doen??? xboxer2??
     
  9. Dan moet je in die open liftschagt springen en via die paal naar beneden glijden.
     
  10. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks mate!!!;)
     
  11. BaxBox

    BaxBox Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk

    Lieve mensen, bedankt! het is me gelukt. Level opnieuw gespeeld en alle lijken bij elkaar gelegd. Lag er toch een in het licht denk ik. Kan ik eindelijk weer verder. Allemaal bedankt.

    Ps WouteR, zorry dat ik er zo'n klote zooi van maakte, was voor het eerst op een forum. Maar ga er nu zeker vaker komen. (als ik nog welkom ben dan?!):)
     
  12. Gameslave

    Gameslave Guest

    Iemand nog een antwoord op mijn vraag?
     
  13. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Splinter Cell

    Had ik ook, je moet gewoon ALLE lichamen in de vriezer boven in de keuken neerleggen. Er zit geen bug in dit level.
     
  14. Gameslave

    Gameslave Guest

    Hoe kom ik in die South wing?:confused: :confused: :'-(
     
  15. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al in de garage geweest? Zoja, dan ga je met die trap weer helemaal naar boven en ga de deur uit. Dan kom in die gang waar die twee bewakers waren, en dan ga je naar de meest linkse deur. Direct boven je zit dan een camera (in de kamer) die je moet stukschieten. Ga dan het balkon van die kamer op en ga op de linker leuning van het balkon staan, draai je dan om en je kan aan de richel gaan hangen en jezelf naar het open raam toebeweegen. En Voila, je bent in de South Wing!!!
     
  16. Gameslave

    Gameslave Guest

    Dat heb ik gedaan, maar steeds als ik net voorbij de bocht was ging het alarm af, ook al heb ik de eerste lampen uitgeschoten, moet ik dan gewoon t level opnieuw doen om die probleem te verhelpen?
     
  17. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    zorg dat ALLE lichamen goed zijn verstopt, en als dat niet werkt dan moet je idd misschien maar overnieuw. Het is toch niet veel dat je hoeft over te doen. Maar als je eenmaal overnieuw begonnen bent, probeer zo mn mogelijk mannetjes af te maken, aleen als het ECHT moet, en daarna goed de lichamen verstoppen, dat is echt belangrijk.
     
  18. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook gehad in deze level en het is echt rottig.
    Je moet alle lichamen in een kamer leggen waarvan het licht uit is.
    Als ze in een gang liggen (ook al is het licht uit) dan worden ze nog ontdekt. Ze moeten echt in een kamer liggen waar het pikdonker is.

    Ik heb deze level ook overnieuw moeten spelen maar met deze manier ging er geen enkel alarm af.
     
  19. Gameslave

    Gameslave Guest

    Ok thnx, en wat moet je trouwens doen met die gast die je later op t balkon ziet staan vanwaar je ook de missie begon, die ruimte, gewoon laten staan of knock out slaan?
     
  20. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje, als ik na het afluisteren van de lift ga naar de enige deur die me geschikt lijkt (diegene die zou moeten leiden naar de north dinges). Als ik dan dat slot doorbrand op een moment dat ze niet kijken en daarna naar binnen ga vind ik gewoon een medkit, maar op het eerste gezicht geen doorgang buiten een getraliede deur? Ik kan daar dan ook een switch overhalen maar dan worden die buiten boos en stormen ze naar binnen, en ik heb maar 3 kogels meer]:-
     

Deel Deze Pagina