[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics.

    Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op.

    Hoe ga je te werk :

    Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat.
     
  2. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben via de ventilator naar binnen....
    Ik heb de eerste wachters neer gekregen....
    Het probleem is nu al kom ik in de hal met de metaal detectors word ik steeds gedood door de bewakers. (ze zijn met nogal veel)Hoe kan ik het 't beste aanpakken?
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2002
  3. gegron

    gegron Guest

    ik kon daar gewoon langs lopen ik weet nie hoe het komt dat ze je horen ik denk trouwens eerder dat ze je zien dus daar zou ik ff op letten of je uit beeld blijvwen en anders weet ik het ook niet
     
  4. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet ik heen dan?
     
  5. gegron

    gegron Guest

    ik wet al wat je fout heb gedaan denk ik je moet eerst als je van die ventilatie schacht afspring orechts een deur ingaan
     
  6. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je in die donkere kamer komt ja!
     
  7. gegron

    gegron Guest

    ja en heb je daar al die ventjes uitgeschakelt?
     
  8. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Das het probleem als ik er 1 uitschakeld ben ik de lul!
     
  9. gegron

    gegron Guest

    dan moet je een deur eerder nemen halverwege die grote zaal zit ook een deur di op slot zit daar hangt een camera maar daar kan je gewoon langslopen die ziet je niet daarlangs lukte mij het wel
     
  10. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik nu... Waar moet ik heen in de grote zaal????
     
  11. gegron

    gegron Guest

    in een van die muren zit een deur bij een muur met van die bankjes daar moet je in
     
  12. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom ik daar net niet uit dan????
     
  13. gegron

    gegron Guest

    heb je alle ventjes dan wel goed verstopt in donkere hoeken want anders snap ik het ook nie meer hoe het komt dat je niet verder kan lopen dan moet je denk ik nog een keer over nieuw beginnen verder kan ik je ook nie helpen
     
  14. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Owk dan weet ik genoeg!
    Bedankt ik ga het proberen!:D
     
  15. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de Main Server Room

    Ben op weg naar de hal!
    Daar staat een bewaker achter glas. Ik gooi een leeg blikje de hal in. Hij komt en ik schiet hem neer met een shocker!
    Maar nadat ik deze bewaker heb opgebergd, kan ik niet door die soort van poortjes want dan gaat 't alarm af.
    WAT MOET IK DOEN??? Ik heb dit al wel 20x gespeeld.
    WAT DOE IK VERKEERD??
     
  16. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Na de Main Server Room

    Op welk stukje zit je precies?
     
  17. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Na de Main Server Room

    Ik zit dus na die toiletten rechtsaf (zo loopt die gang) en dan staan daar die bewaker achter die raam.
    Maar ik vergat even te vermelden dat Lambert dan de missie staakt als dat alarm afgaat, nadat ik door die poortjes ga
    (soort van metaaldetectoren). Is er ook geen andere ingang naar deze hal met die twee trappen????
    Alvast bedankt
     
  18. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Na de Main Server Room

    't is dus die gang naar de hal toe, nadat je vanuit de mainserverroom langs die kamer met al die"tv's" bent gekomen. Tegenover die toiletten die omschreef staan ook 2 frisdrankautomaten. Ben ik iets vergeten, want ik heb de Body's echt goed verstopt.....??
     
  19. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Na de Main Server Room

    Ok ik begrijp waar je bent. Die guard die dus voor dat raam staat moet je neerschieten met OF een schocker OF een airfoil round en dan door het raampje klimmen.
     
  20. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje...:p
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2002

Deel Deze Pagina