Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics. Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op. Hoe ga je te werk : Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat. [Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station [Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry [Splinter Cell] Lvl 4 - GFO Oil Rig [Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters [Splinter Cell] Lvl 6 - Kalinatek [Splinter Cell] Lvl 7 - Chinese Embassy [Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats [Splinter Cell] Lvl 9 - Return to the Chinese Embassy [Splinter Cell] Lvl 10 - The Presidential Palace
Een vraag: ik heb dus in dit level allebei de guns, veel ammo, een stuk of 5 camera's, veel shockers en vanaf het begin tot het 1ste checkpoint heb ik al 2 healthpacks.... komt dit nou omdat het level zo moeilijk is of omdat......
ga je wel nodig hebben want je moet echt een hele boel popetjes neerhalen die je haast niet ongemerkt kan naderen
ok tot nu toe is het wel het beste level dat ik gespeeld hebt....... misschien ook wel omdat je nu allebei de guns hebt
Maar dit is het eerste level waarbij je BEGINT met alle guns. En trouwens, in het CIA level had ik em niet nodig. Anyway, het Kalinatek level is NIET moeilijk, behalve misschien een stukje met de wallmines maar voor de rest is het gewoon een simpel level. De mannetjes die je wel MOET neerschieten (bijv. na die cutscene waar die gast die wallmine plaatst) zijn gemakkelijk neer te halen.
Ehh, als je bij de crane bent er er aan bungelt, waar moet je je dan laten vallen? Op die brug onder je, op dat glas dus? Dan gaat er wel een beetje leven af... Maar je bent wel in 't Kalinatek building.
Je moet tot het einde sliden en dan kom je automatisch aan de andere kant op een deel van de kraan. Vanaf hier kan je naar het gebouw springen en jezelf optrekken. Nu sta je dus op die verdieping en nu moet je langs de richel lopen totdat je een schoorsteentje hebt waar je je aan vast kan gespen om te gaan abseilen. Dus dan slier je aan een touwtje naar beneden en dan zet je 1x goed af van de muur en slier je zo die glazen brug gedeelte in. Je hebt nog vol leven alleen zodra je op beide voeten staat, komt er een gozer de dichtsbijzijnde deur uit. Die kan je killen of K.O. slaan .. niet moeilijk. En voilá .. je bent binnen,.
Kheb nou met die Ivan gesproken, en ben uit de w.c. gegaan, en met de lift naar boven, maar als ik nu een Frag grenade gooi, is 1 zo'n guard dood, en er komen er nog 2, die kan ik oo nog doden, maar waar moet ik nou heen ?
ik zit nu in de tweede helft ben boven met de lift en heb alle vijanden neergeschoten , alleen kan mijn vrienden nie bevrijden en weet de code van de deur nie die aan het einde van de gang is. mijn opdracht is OPEN THE FIRE DOOR'S SURROUNDING IVAN maar waar doe ik dit en hoe ik kan ook nie te dicht bij komen bij mijn vrienden want dan gaan die wallmines af en als ik het dissable gaat i ander af en ben ik WEER dood. weet iemand het...... gr, slayer
Die wallmines kan je wel onschadelijk maken, sluip er langzaam naartoe en op het moment dat ze groen knipperen op actie(disable) drukken. Bij die 2 ventjes dus 2 mijnen weghalen en voila! je kan verder. Die wallmines zijn trouwens erg leuk, plak ze op een raam(bijv. auditorium), lok er een ventje naar toe en je hebt echt een geweldige klap. Wel oppassen voor rondvliegend glas.
Als je die granaat goed gooit, ontploft er ook een tank die er achter staat en zijn alle drie de ventjes dood.
hey mensen. ik ben nu bij dat checkpoint dat je ongeveer 3 minuten hebt om een bom weg te halen in een archive kamer. ik heb jullie hulp nodig, want er zijn bij mij 2 muurmijnen, die niet ge- disabled kunnen worden als ik daar op klik, dan gebeurt er nix. hoort dit bij het spel? of is er iets fout aan mijn spel? enne, ik snap eigelijk niet precies wat ik nou moet doen met die opdracht. kan iemand mij uitleggen wat die opdracht nou inhoud. (voor de duidelijkheid: ik zit op het stuk waar een kamer vol met vuur is, en er twee ventjes bang in een hoekje zitten. je schakelt de muurmijn uit, en je krijgt te zien: save checkpoint. daar ben ik nu) please answer me!!!
Heel simpel. RENNEN! Als je er langsrent knallen ze pas als je er al voorbij bent gerent, en verlies je geen health
of je gaat op een veilige afstand staan, en schiet erop dan gaan ze af. met de tijd red je het namelijk makkelijk.
shit zooi!!! ik kom echt nooit verder! ik heb allebei jullie tips gebruikt, en ze zijn allebei goed, maar ik mis waarschijnlijk 1 mijn. ik ren er langs, en ze ontploffen, en als ik denk dat ik ze allemaal gedaan heb, en de tijd is om, blijkt het dus dat ik er een of meer vergeten ben. kan iemand mij vertellen hoeveel mijnen er zijn, en hoef je alleen te kijken in die kamers waar vuur is, of moet je ook in die deur die ''locked" is. ik heb het al minstens 20 keer gespeeld ik wordt er helemaal gek van!!!!