[Splinter Cell] Lvl 9 - Return to the Chinese Embassy

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics.

    Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op.

    Hoe ga je te werk :

    Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat.

     
  2. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Ik ben nu in dat stuk in die tunnel. Daar lopen drie mannen met zaklampen. Helaas mag ik niemand neerschieten.

    ---------------------------------------------------------------

    vraag: Hoe schakel ik deze mannen uit?
     
  3. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    whhahahaa sam fisher weet niet hoe die die mannen uit moet schakelen, humor :+
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet ze gewoon 1 voor 1 lokken en uit de weg ruimen. Volgens mag je daar wel killen hoor :confused: Anders gewoon zo'n verdover. Keep Trying
     
  5. Draven

    Draven The Crow

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag inderdaad niet killen, in dat stuk kan je gebruik maken van die open gaten in het plafond. Als je achter die ventjes aanloopt kom je op een gegeven moment in een grote bocht naar rechts, iets voor deze bocht moet je eens omhoog kijken en zal je een ladder zien. Nu moet je die ventjes naar je toe lokken, omhoog in die ladder klimt en als der ene langskomt hem van daar boven neerslaan.
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet die eerste chinese ambassy met die tunnels ?? :confused:
     
  7. Draven

    Draven The Crow

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij is het inderdaad de verkeerde level, ik zit nu namelijk in de enerlaatste level en volges mij is het de level ervoor die hier bedoeld wordt. Het zal dan wel Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats zijn anders weet ik het ook niet...
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2002
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    jep zit ook vast.. moet langs die turrets in die grote kamer met die 2 trappen. heb net die goggles gebruikt om die code te kraken etc. maar wat moet je nu doen want ik zit al een paar uur te zoeken en ik ga telkens dood :confused:
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat stukkie zit ik ook, das waar je het eerst die code moet intoetsen he????
     
  10. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de code was: 6435 (of 4635 .. weet niet meer zo goed)

    Mijn manier:

    Je komt die kamer binnen maar je blijft achter die deur schuilen die open staat. Rechts staat er een turret met een ventje.
    Je schiet een afleidingscamera af naar de andere kant van de kamer en je zorgt dat tie geluid maakt (knop: "B"). Die bewaker gaat een kijkje nemen en met sniperview knal je em door zijn kop.

    Daarna schoot ik een gewone camera naar linksboven (die linkse trap waar dat andere ventje staat) .. dat ventje ziet die camera en gaat ook lopen. Deze knal je ook neer of je schiet een schok dingetje.

    (je zit nog steeds bij de ingang van die kamer!) .. je draait richting de open deur waar je tegen zit en springt omhoog .. hier kan je over een richel lopen en die turret zie je niet. Je klimt van die richel af en je schakelt de turret uit. Daarna klim je terug op die richel en springt op een vaas en dan kan je je zelf optrekken op de bovenste verdieping waar de andere turret staat .. (je komt achter deze turret naar boven).

    Je zet de 2de optie uit zodat die op iedereen schiet want er komen van de andere kant 2 wachters aan. De 1ste word omver gemaald door de turret en de 2de moet jij neer knallen d.m.v. een headshot. Hierna schakel je ook deze turret uit.

    Dan schiet je de 3 lampen aan de overkant uit en boven je zit een reling naar de andere kant (waar die grote vlaggen aan hangen) .. hier ga je aan hangen en klim je tot de helft in de schaduw. Er komen 2 ventjes aan en 1 loopt een kamer in nadat die andere zijn ogen heeft laten scannen. Dat ventje blijft de wacht houden (maar aangezien je alle lampen kapot hebt geschoten is het pikdonker). Je klimt verder totdat je niet meer kan en laat je vallen achter dat ventje. Ventje schrikt en draait zich om .. nu moet je vlug wegrennen en niet slaan of schieten!

    Ventje begint te schieten op nix want hij ziet ook nix. Nu kan je em overmeesteren en hem tegen de Iris scan zetten (die 3de turret ziet je ook niet). Je slaat hem K.O. en het ventje in die kamer knal je met je Silenced Gun omver.

    En dan mag je verder....
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij die deur waarbij je die keypad moet ontcijferen...
    maar dat ontcijferen lukt me niet...ik ga daar steeds game over...=( ..hebben jullie advies?
    kijkt naar antwoord boven...ehm bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2002
  12. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet kijken naar de volgende codevolgorde:

    1 2 3 4

    1: Het meest donkere van de 4. Want deze is het eerst ingedrukt

    2: Het wat lichtere deze valt wel goed op maar is niet extreem licht.

    3: Het echte Thermal Look .. hierin zit verschillende kleuren (rood-groen etc.)

    4: Het meest lichte knopje. Dit knopje is heel licht en zie je haast niet.
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    de code is 1436..:eek:
     
  14. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    haha slecht geheugen sorry.
    Tis al zo'n lange tijd geleden. Daarna heb je nog meer nummers haha.
     
  15. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook op de Y-knop klikken eens die bewaker er is, dan ontsnapt dat gas en dan is die bewaker ook bewusteloos. En je hebt een kogel gespaard !!
    (Dat gas heeft mij trouwens al een paar keer heel goed geholpen)
     
  16. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder spectaculairder .. trouwens een stuk verder liggen toch weer kogels :p
     
  17. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx elitian.. ben nu voorbij dat stuk en ga nu weer verder :D
     
  18. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Wat moet je in dit level doen als je bij die vrachtwagen bent die je moet volgen? Als hij wegrijdt dan is de missie over.
     
  19. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Vlug naar de vrachtwagen sneaken (voorbij het hek!) en dan rustig afwachten totdat deze weg rijdt en dan gaat het hek weer dicht en ben je op het terrein.

    Zorg dat je niet gezien wordt .. de schaduw is je beste vriend.
    Vrachtwagen rijd weg .. en dan kan je weer sneaken of killen.
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de code van de 2e deur die je moet openen?
    (die van dat magazijn)
    ik kan dat nie echt goed zien...
     

Deel Deze Pagina