dit las ik in de nintendo nieuwsbrief: "Het in 2002 verschenen Splinter Cell, waarin adembenemende stealth-actie gecombineerd werd met ongelofelijke graphics en de 'het zou echt kunnen gebeuren'-concepten van topschrijver Tom Clancy, werd onmiddellijk een succes. En in maart komt het spel naar de Nintendo GameCube en de Game Boy Advance. In Splinter Cell speelt de spionage-expert Sam Fisher de hoofdrol. Hij wordt benaderd om een onderzoek in te stellen naar een gevaarlijke nieuwe dictator. Gewapend met een overvloed aan wapens en meer gadgets dan de welbekende geheimagent in pak, moet Sam de wereld behoeden voor een oorlog." hier staan wat pics van de gba versie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/...lementId=73ae158f-0027-4817-9de4-bff09b617578 ik vin het een slechte zaak want het moest gewoon een xbox exclusief blijven
Haha je bent goed op de hoogte Dit was al geruime tijd bekend, hij komt zelfs ook naar de PS2, en de PC.
Voor Pc is splinter Cell zelfs al gold en ik dacht dat er ook al een tralier was voor Ps2 gamecube screens zijn er ook al hehe