splinter cell naar gamecube en gba

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door vince0606, 2 feb 2003.

1. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    dit las ik in de nintendo nieuwsbrief:

"Het in 2002 verschenen Splinter Cell, waarin adembenemende stealth-actie gecombineerd werd met ongelofelijke graphics en de 'het zou echt kunnen gebeuren'-concepten van topschrijver Tom Clancy, werd onmiddellijk een succes. En in maart komt het spel naar de Nintendo GameCube en de Game Boy Advance.
    In Splinter Cell speelt de spionage-expert Sam Fisher de hoofdrol. Hij wordt benaderd om een onderzoek in te stellen naar een gevaarlijke nieuwe dictator. Gewapend met een overvloed aan wapens en meer gadgets dan de welbekende geheimagent in pak, moet Sam de wereld behoeden voor een oorlog."

hier staan wat pics van de gba versie:
    http://www.nintendo-europe.com/NOE/...lementId=73ae158f-0027-4817-9de4-bff09b617578

ik vin het een slechte zaak want het moest gewoon een xbox exclusief blijven:'-( :'-(

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha je bent goed op de hoogte :) Dit was al geruime tijd bekend, hij komt zelfs ook naar de PS2, en de PC.

3. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    oh :confused: kan ik las het net pas
    kan gebeurn

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet erg hoor, Die Nintendo nieuwsbrief komt vast maar een keer uit in de maand :)

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al heeel oud nieuws, op splintercell.com staan ook al een tijdje screens van de gba versie

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Voor Pc is splinter Cell zelfs al gold :cool:
    en ik dacht dat er ook al een tralier was voor Ps2 gamecube screens zijn er ook al ;) hehe:cool:

7. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
  8. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de grapix zijn op de xbox het mooist, en volgens mij de besturing ook het best.

Deel Deze Pagina