splinter cell nep

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die het nep vind dat wanneer die splintercell hoofdrolspelerdude in het donker zit, en niemand hem ziet, dat dat eigenlijk nergens opslaat omdat ie heel groot 3 gele lampen op z'n hoofd heeft zitten??!?!

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik me ook weleens afgevraagd, maar volgens mij horen die drie grote 'gele lampen' niet zichtbaar te zijn voor anderen. Dit zijn overigens zijn nightvision goggles en geloof ik ook zijn andere goggles. Volgens mij horen die geen licht te geven, iig zijn ze niet bedoeld als lampen en waarschijnlijk is dit gewoon gedaan om te laten zien dat ie ze op z'n kop heeft zitten.

Wel raar dat ie zichtbaar is, maja...

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ze wouden dat Splinter Cell een "trademark" had, je herkend Splinter Cell aan z'n drie 'lampjes' zeg maar (en dan bedoel ik niet dat je hem herkend in het spel zelf, maar als personage).

Realistisch is het niet.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Om hier nou een heel nieuw topic voor te openen :\...

Maar dat hebben ze gedaan zodat je zonder nightvision zelf kan zien waar je mannetje zit en daarnaast is het een soort van logo van splintercell. Als je die 3 puntjes ziet denkt iedereen van: Oh, Sam Fisher!

5. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen die goggles beter een olie-kleurtje, dan is Sam nog minder zichtbaar.

Volgens mij zijn ze groen ipv geel

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kzie nu ook dat je hier vanmiddag ook al een topic voor had geopent. Was je toen blind om te lezen wat onze lieve mods te zeggen hadden? :\

7. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 3 lampen zijn voor de speler bedoeld, zodat je Sam Fisher in't donker makkelijk kunt herkennen.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik quote Nemesis maar bij je vorige topic:

Er zijn al verschillende Splintercell topics.
    Zowel over Splintercell 1 als over Splintercell Pandora Tomorrow

Als je Zoeken gebruikt had je dat kunnen zien en in 1 van die threads kunnen posten.

Splintercell Pandora Tomorrow bijvoorbeeld.

Deze thread gaat dicht.

_

Daar vanaf gezien horen die 3 lichtjes gewoon bij Sam Fisher en kan de speler hem daardoor idd herkennen. Het niet kunnen zien in het donker hoort bij de gameplay.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina