Splinter Cell nu te koop!

Discussie in 'Algemeen' gestart door jprommen, 25 nov 2002.

  1. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg vast commentaar op deze thread, maar voor degenen die het willen weten, vanaf vandaag is Splinter Cell te koop bij de Future Zone in Rotterdam. Ik neem aan dat beide filialen hem hebben, maar ik heb de mijne in ieder geval gekocht bij het filiaal vlakbij metro station Beurs (de winkel zit onder de V&D).

    Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar een Xbox in het centrum van Rotterdam (aangezien die o.a. bij FutureZone en Mediamarkt uitverkocht is), Donner heeft er nog een aantal staan, deze heeft bovendien ook de DVD remote en JP3 naast de 2 games.

    Het Splinter Cell boekje bevat trouwens supergoeie informatie, just fyi.
     
  2. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    scan je boekje dan een in dan of geef wat screens!!!:D :D
     
  3. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze Unreal ook al daar? Ik was er namelijk vanochtend om half 12 ofzo en toen waren ze nog dicht! Splinter boeit me nu niet omdat ik m via DVDcrave heb besteld. Ik had namelijk niet verwacht dat die eerder in Europa zou zijn!
     
  4. TheOneGamer

    TheOneGamer l33T

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier niet zo'n winkel, ik check het wel een keer bij de free record shop ofzo. Hopelijk dat ze hem daar ook al hebben.

    Vandaag hadden ze hem iig niet.
     
  5. Het zou kunnen, ik was vandaag bij de gameshop in den haag en daar zeiden ze ook dat ze hem daar hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijgen. Laten we het hopen:D En nu moeten jullie daar niet allemaal heengaan want dan kom ik er traks en dan is ie weer uitverkocht8) :D
     
  6. Saint Coyote

    Saint Coyote Newbie 4 life

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij ligt ie overal eerder dan verwacht of zo... ga morgen maar alle winkels af waar ze games verkopen...zou een aangename verassing zijn als ik morgenavond lekker zou kunnen stealthen met sam :D :D :D
     
  7. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik eigenlijk niet, ze hadden vandaag om 17:00 een hele lading spellen binnen gekregen. Ik was eerder vandaag langs geweest en toen zeiden ze dus dat hier Splinter Cell bij zou zitten (wat ze ook tegen anderen hadden gezegd, want ik stond er om 1700 niet in mijn eentje). We moesten toen nog even wachten want de game moest nog ingevoerd worden in de computer en uitgepakt worden, en even later kregen we Splinter Cell vers uit de doos :).

    Wat wel minder was, is dat ze de games full price verkochten (ze dachten waarschijnlijk zoiets van 'die idioten betalen toch wel') terwijl FutureZone normaal juist zo goedkoop is, maar whatever.
     
  8. Xboxxtreme

    Xboxxtreme Xbox Live Enabled

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ga morgen ff checken als die 2 uren opschuiven (school) :)

    Ik kan niet meer wachten!!!!!!!!!!
     
  9. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    hoezo goedkoop man voor mgs substance vragen ze 89.95 euro
    ja goed koop hoor
     
  10. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ook de NTSC versie.... Maar dan is t nog duur ja!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  11. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is amerikaanse import, die zijn duur ja. Ze vliegen hier niet gratis heen. Waar ik het over heb is de normale PAL versie, die zijn vaak een euro of 5/6 goedkoper dan de adviesprijs.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehm we gaan niet dit soort praktijken beginnen in dit topic.

    Officiele releasedatum is de 28e dus de games komen ongeveer nu binnen bij de retailers/distributiecentra
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    wat voor praktijken? screens verboden? kan je er niet bij dat ie al uit zou kunnen zijn? k volg je ff niet.
     
  14. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    kee die praktijken niet maak me toch nergens druk om omdat ik de ntsc versie heb
     
  15. Hij bedoeld te zeggen dat splintercell nu wel degelijk uit zou kunnen zijn en we mekaar ook eens op ons woord kunnen vertrouwen. Het is tenslotte niet de eerste de beste newbie die loopt te brullen dat hij hem heeft.
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja...

    Ik geloof hem opzich wel, kan namelijk idd goed dat ie er al ligt. De Intertoys hier zij ook dat ze hem vandaag binnen zouden krijgen, haal hem echter toch pas volgende week.

    Ik heb geen zin om de toetsweek te verkloten voor een computerspelletje, dat is het namelijk simpelweg niet waard.
     
  17. Erik

    Erik aka XerO

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone krijgt de spellen altijd 3 dagen eerder.verwacht hem woensdag maar(is 2 dagen maar goed:p);)

    waar heb jij gekeke dan op futurezone.nl staat helemaal nix man:mad: ]:-
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  18. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Splinter Cell nu te koop!

    Ze updaten die site niet zo vaak... Het klopt wel dat ze SC hebben.
     
  19. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    op de site van bart smit kan je splinter cell ook al bestellen ( dus nie reserveren).
    maar ik ga hem morgen na school ffkes halen.
     
  20. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bel morgen ff de plaatselijke games shops ff op
     

Deel Deze Pagina