Splinter cell of Unreal championship

Discussie in 'Algemeen' gestart door jalokin, 27 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jalokin

jalokin AAAAAAh

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil 1 van de tweeen kopen maar wel raden jullie mij aan :confused:

GrT Jalokin

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gast kap hier nou eens mee

ga reviews lezen.

let nou eens ff op, je bent al de zoveelste die dit forum loopt te vervuilen.

je weet zelf wat je et leukste vind. dus stel niet van die, tjah, domme vragen.

(no offense uiteraard, maar als je een beetje rondkijkt dan zie ook dat al dit soort threads geclosed worden)

daarnaast zijn er zat threads over deze 2 spellen, lees die dan, dan leer je al een hoop. of post daar deze vraag. dan valt et minder op.

maar goed. omdat ik hier nu toch ben :) kan ik je wel ff vertellen dat je gewoon splinter cell moet kopen. dat spel heeft qua innovatieve gameplay een stuk meer te bieden dan UC denk ik. das meer plain deathmatch. ook leuk. maar SC zal je meer vermaken denk ik. wat ik doe is nu SC kopen en dan voor kerst UC vragen. en dan in maart daar mee online.

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    wat boeit mij het nou welk spel je wil kopen lees eens wat reviews owso en hou op met deze site te vervuilen=( =( =( =(

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    let niet op mensen zoals fallout die het iq van een koe hebben... ga voor splinter cell das echt een topper :9

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Jeetje, het was maar een vraag van hem hoor?! :{

Ik zou voor Splinter Cell gaan, en later natuurlijk nog UC halen. Xbox Live is er toch nog niet, dus het kan wel eventjes wachten. :)

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    het iq van een koe. zeg ik iets raars soms?

mijn mening is goed onderbouwd volgens mij, die van jou daarentegen niet helemaal. daarnaast studeer ik momenteel in amsterdam. dus het iq van een koe zal ik wel niet hebben. bijdehandje.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus omdat je in amsterdam studeert ben je gelijk slim :confused: ik vind jou reactie nergens op slaan. Hij vraagt wat die het best van zijn geld kan kopen en dan zou je daar ook gewoon antwoord op kunnen geven... dat ie dicht gaat is weer iets anders...

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker splinter cell nemen!

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    en omdat ik zeg dat ie niet et forum moet vervuilen en ook waarom niet, ben ik gelijk dom? :confused: en als je studeert heb je niet et iq van een koe denk ik. en volgens mij heb ik toch echt niet gezegd dat ik slim ben.
    en ik geef toch ook antwoord op zn vraag.

maar ik geef duurzaam antwoord, zodat ie in de toekomst ook zelf dit soort problemen op kan lossen. ;)

10. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    wat een eikel
    koop ze gewoon allebei

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina