ik las net in de PU dat ze volgende maand 'schokkend' nieuws gaan brengen over SC op de PS2 en GC.. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het gevoel dat ze gaan zeggen dat SC op die systemen beter is dan op de xbox... (omdat ze zeggen dat het schokkend is, en het zou logisch zijn als de GC en PS2 versies minder zouden zijn)
Ik denk dat het schokkende wordt dat de games 1 á 2 extra levels krijgen (sneeuwlevel, zag er cool uit) en mooiere/betere tussenfilmpjes. Zoiets hoorde ik. Verder zal het er niet veel slechter uit gaan zien dan op de Xbox. Maar wel een paar maanden later... wordt geen succes. Ik ken ook weinig Xboxgamers die op MGS zitten te wachten... Trouwens een gerucht: Op de E3 wordt meer bekend over SC 1.5 met diepergaande Multiplayer Online! mwoah zal wel bullshit zijn./
Op de psII word het toch juist lelijker.was toch ook met een lvl met lichteffecten,dat ze het middern8 hadden gemaakt omdat de ps2 het niet aankon,of is dit wat ik zeg weer 1 van de vele geruchten?
jah, dat xtra lvl zou niet zo shocking zijn... Wel dat ze beter zijn, mooier ofzow..... lijkt me sterk, maar wat anders
ik las dat mensen dachten dat de pc versie pas in maart uitkwam,, volgens mij al veel eerder, 30 jan, dus al uit,
!@!$#!@$ check dit Ubi Soft will be adding new features to the PlayStation 2 version of Splinter Cell. Ubi Soft has announced that it will be adding a number of new features to the PlayStation 2 version of Splinter Cell. The game will feature an all-new binocular-vision headset, four new levels in the power plant area, 30 additional minutes of cinematics, and a new four-minute intro with music performed by the Prague Orchestra. Ubi Soft also has plans for Tom Clancy's Splinter Cell to support Dolby Pro Logic II sound. The PlayStation 2 version of Tom Clancy's Splinter Cell is scheduled for release in late March. By Giancarlo Varanini, GameSpot [POSTED: 02/03/03 - 11:57 am pst]
Tja, dan wil ik die toch wel liever hebben eigenlijk. Sneaky hoor, die multiformat releases. Ik zit nu met 5 games (Burnout 2, DTM Race Driver, Red Faction 2, MGS 2 & Splinter Cell) die ik eigenlijk op een andere console wil hebben. Pfff........
En al die nieuwe dingen voor de PS2 en GC zijn dalijk te downloaden via Live.. En weej je gebeente Ubi SOft als 't niet gratis is dan !!!
da's tog niet gratis..... Maar GVD!!!! Waarom doen ze nou nooit een beetje moeite om de dvd's vol te proppen.. Als het op de PS2 schijfies past, dan makkelijk op een xbox-dvd!!! Ik had liever dat ze meer moeite in de game hadden gestopt, dan maar een wat latere release :-/
Laat die jongens nu van de PSII ook maar genieten van SC,meesten vinden het een goede game dus waarom niet met meer mensen delen,o.k. er komt wat nieuws op,tuurlijk,regelrechte poort word vaak afgekraakt,wij hebben ook ports van hun gehad,dus laat het nu ook maar is andersom gaan,des te meer mensen met wie je over dat spel kan praten..
mischien hebben ze wel degelijk schokkend nieuws, hoewel ik me afvraag of je over een game die naar technisch gezien mindere consoles wordt gepoort veel schokkends kan vertellen..
op de ps2 is het veel lelijker...op de cube weet ik het niet. maar ze hebben wel een verrekijker erbij gekregen + een sneeuwlevel en andere filmpjes.