Hallo, ik ben sluipschutter en ik vraag alle Splinter Cell clans om aandacht. Zaterdag 8 mei, rond 20:00 is er een splinter cell pandora tommorow clan toernooi. Het gaat hier om een toernooi dat met poules word gespeeld Met 4 clans heeft men dus 2 pouls. Regels zijn: Niet weggaan wanneer men verliest. Er word in overleg bepaalt of het ranking gespeeld word of niet. De levels die gespeeld MOGEN worden zijn: Warehouse, Mount Hospital, Cinema, Vertigo Plaza, Museum, Schermerhorn. Er moeten minstens 4 clans ingeschreven zijn wil het toernooi doorkunnen gaan. Meer clans zou perfect en zelfs leuk zijn. Dit is geen nep toernooi!!! De winnende clan(2 personen per clan) krijgt 5 euro opgestuurd(of voor de hele clan, of per persoon, nog in overleg) Meedoen dus!!!! schrijf je in door naar cybermaster35@hotmail.com te mailen en daarin de volgende info te zetten: Gamertag Clannaam E-mail adres(clanlead en member) Inschrijven is GRATIS Schema enz krijg je later als je bent ingeschreven. 2 clans zijn al ingeschreven, geen LIMIET...Dus AANMELDEN!!! D.E.D (Dutch Elite Dragons) -Sluipschutter13 -Burki4ever R.W.M (Red Wing Militia) -Headcollector -Dark Sniper NL
5 euro? hahaha....lol Maar verder een leuk id. Jammer alleen dat ik geen live heb ........maar tegen de andere zou ik zeggen. Schrijf je maar in. Lijkt me wel gaaf.
Ik gebruik XBConnect. Misschien kan ik met me clan mee doen, en dan tegen mensen spelen die ook XBConnect hebben... ?
Regels zijn: Niet weggaan wanneer men verliest. LOL, sluipschutter... je bent een flinke disconnecter en dan ga je zulke dingen posten
ik zal zodadelijk een mailtje sturen, we spelen hopelijk wel voor ranking? Niet zozeer voor de punten, wel voor een verbeterde competitie.. Tigerstyle NL en S0ra v/d Dutch Assasination squad, j_d_style@hotmail.com
En het schema dan? (sluipschuuuter heeft het schema van de wars al gesteurd, dus ik weet niet of meedoen nog mogelijk is)