Splinter Cell: Pandora Tomorrow Duel Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xatos, 18 jun 2004.

1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Na aanleiding van de vorige SC: PT duel thread die werd gesloten door het vele geflame, heb ik met Cole Trickle overlegd over een nieuwe thread met nieuwe regels.

We maken er een competitie van met vaste regels voor een match. De teams spelen tegen elkaar. De maps worden gekozen door de teams, allebei 1 map. Dus team A kiest Mount Hospital en Team B bijvoorbeeld Krausers Lab. Daarna kiezen de teams allebei samen zonder ruzie een nieuwe map. De teams spelen allebei 1 keer als Merc en dan als Spy. Er wordt 1 keer gespeeld met de mode Neutralization en 1 keer Extraction en de laatste map met Sabotage.

Dus als voorbeeld.
    Team A kiest Mount Hospital met Sabotage. Die wordt gespeeld door beide teams als Merc en als Spy. Daarna kiest Team B Krausers Lab met Neutralization. Deze wordt dan ook weer door beide teams gespeeld als Merc en als Spy. Daarna wordt er overlegt over de laatste map. Bijv. Warehouse met Extraction. Deze wordt ook weer gespeeld als Merc en als Spy.

Dus bijv. Team A heeft gewonnen Als Merc in MH en als Spy in KL. Dan staat het dus 2-2. Dan wordt Warehouse gespeeld en Team A wint ze allebei. Dus dan staat het 4-2. En heeft Team A de match gewonnen.

Als er weer wordt gelijk gespeeld in Warehouse, dan moet er weer worden overlegt over de nieuwe map en mode. Er wordt iig door beide teams als Merc en als spy gespeeld. Dit gaat dan door totdat 1 team ze allebei wint in 1 map. (er wordt dan gespeeld met 2 punten verschil) Maar er worden iig min. 3 maps gespeeld voor een uitslag.

Als je wint krijgt je 1 punt en als je verliest 0 punten. Er kan niet worden gelijkgespeeld. De uitslag moet door allebei de teams in deze thread worden gemeld. Als het niet klopt dan worden er punten afgetrokken of je wordt uitgesloten van deelname. Als er wordt geflamed na een match dan worden bijde teams uitgesloten van deelname.

Over het hosten. Diegene die de 1e map kiest die host dan als eerste. Daarna host het andere team. Want diegen die host heeft meestal wat meer voordeel.

Ik hoop dat het zo duidelijk is en er weer op een normale en eerlijke manier kan worden gedueleerd. :)

Zoek je nog iemand om mee te spelen. Dan kan je misschien in deze thread wel iemand vinden.

Dueleer ze!!

De teams:

L2B- ChickStalker
    Renegades NL- Sixkillers NL
    Major m NL - Nascmi
    Sphinx NL - Tempie

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Cool... wie zou er e.v.t. met mij in een team willen zitten? Ik ben met beide teams best goed en ben 14 jaar (Heb wel een normale zware stem though dus geen irritante piepstem :p)

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dit nou weer voor onzin, om zo de boel aan banden te leggen.. Sorriew, maar ik vind het flut regeltjes, dat van ieder kiest een map en samen een 3e is goed, sterker nog, dat schreeuwde ik tijden lang van de daken dat dat zo moest, maar dat van die modes vind ik belachelijk en ik vind het zoiezo onzin dat je de mensen met deze thread alleen de mogelijkheid geeft op jullie manier te battlen en niet anders.. Daar moeten ze dan NOG maar een thread voor maken zeker?? De gehele thread gaat er toch om om wat competitieve inbreng te brengen in online SC : PT, dit is niet een XBW-Ranking ofzow.. Geef gewoon richtlijnen en advies.. En als het dan ergens in de trhead verkeert gaat attendeer de schuldigen dan hier op, maar ga de boel niet zo liggen beperken.. MODS???????? geef me gelijk aub, of ga op zijn minst even de discussie aan

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik en Sixkillers NL zijn een team. Niet bijzonder goed ofzo maar als iemand zin heeft om te gamen voeg me dan maar toe. Op Renegades speelt echter ook mijn broertje maar we zijn ongeveer allebij even goed/slecht.

Over maps lullen we in de lobby wel.

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De laatste pagina's!!!! van de vorige draad waren niet om over naar huis te schrijven. Werd juist gebattled in de meest ruime zin ;). Dus dit is de laatste kans om op normale wijze met elkaar te battelen, volgens de regels die Xatos heeft gesteld. Je hoeft niet aan dit format mee te doen, vrije keus.

In de algemene splintercell II on live draad is altijd gelegenheid op eigen wijze een live gamepje voor te stellen.

Alle geheel in lijn met ons beleid :).

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, niet waar, dit is niet in lijn met jullie beleid, jullie willen toch niet alles beperken zodat het initiatief van de members verminderd wordt?? geef gewoon in godsnaam RICHTLIJNEN, maar geen verplichtingen.. Nu is het de XATOS- Splinter Cell: Pandora Tomorrow Duel Thread, en ik ken -tig mensen die deze regeltjes belachelijk vinden, zeker betreffende neutralisation, extraction en sabotage..

7. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik weet ook niet of het nou zo goed is. Misschien zijn er mensen die graag mee willen doen, maar bv. nog nooit sabotage hebben gespeeld. Dus is het misschien handig om gewoon de 2 partijen zelf te laten kiezen wat ze spelen. :)

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan leren die sabotage te spelen. Het is namelijk een veel gespeelde mode.
    Xatos, zet mij maar neer met partner Nascmi. Trouwens we moeten dat potje nog afmaken van jou en l2b tegen Nascmi en mij. :)

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ik zet je erbij. Wanneer wil je dat potje afmaken? :)

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet kijken of nascmi kan want ik heb hem een tijdje niet online gezien. En hij woont in amerika dus moeten we ook rekening houden met tijdsverschil. Ik zeg wel wanneer hij kan.

11. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk idee om de thread nieuw leven in te blazen, misschien is het ook een idee om het aantal posts te beperken...
    *mvdstam zoekt hier bijvoorbeeld een partner.. ( daar is al een thread voor ;) )

* Jij en boxxanna gebruiken deze thread als een soort snel chat.. ( zulke dingen kunnen toch via PM )

Zorg ook dat er per team 1 iemand hier post, dat is duidelijker!

dan hou je de thread compact en overzichtelijk.. hou ik meer tijd over om met sphinx ass te whoopen!

Sphinx NL - Tempie

wij doen ook mee!

ps.1 Misschien nog een idee, regel het hostvoordeel, beide teams hosten hun eigen map ofzo... dus ik kies warehouse, ik host.. jij kiest hospital, jij host

Ps.2 Major, Nascmi komt de komende weken ( 2 maanden? ) niet meer on-line.. lijkt me geen goed idee om je met hem hier in te schrijven!

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, goed idee. Ik zal jullie erbij zetten.

13. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan wacht ik wel. Want met hem speel ik namelijk het beste. Ik ga toch over 2 weken op zomervakantie dus die 2 weken niet met hem spelen, want ik blijf ook 2 maanden weg, dus zoveel maakt het niet uit.
    Waarom is hij trouwens 2 maanden weg.

Deel Deze Pagina