[Splinter Cell] Pandora Tomorrow HELP!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Richard1970, 4 apr 2004.

  1. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Xboxers, ik heb even jullie hulp nodig voor Splinter Cell 2.

    Ik zit nu in level 5 genaamd Kundang Camp. Indonesia.

    Na diverse mannetjes en een hond te hebben gedood is mijn opdracht het opnemen van de toegangscode van het huis van Sadona met de Sticky Cam.

    Maar waar moet ik die sticky cam gebruiken? Steeds als ik deze inzet is het op de verkeerde plaats en is het einde missie zodat ik weer van voor af aan moet beginnen :mad:

    Wie kan me ff verder helpen, b.v.d.!

    Groetjes,
    Richard
     
  2. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij schiet je sticky cam zeker vanaf de hoogte waar Sadono en die soldaten ook staan? Zo moet het niet.
    Je moet via een pijp omhoog klimmen op het gebouw (weet niet meer precies waar die pijp zit) en dan heb je uitzicht op Sadono. Schiet dan je sticky cam. Ik hoop dat je het snapt. Succes
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het niet snapt naar de uitleg van Shadow89, kan je altijd nog even rondvragen bij splintercell help thread in help en cheats forum!
     
  4. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in ben er nog steeds niet uit :mad:

    Ik heb al heel veel info van anderen gelezen, maar daar wordt ik helaas niet veel wijzer van.
    Sommigen omschrijven een level met een paar woorden en dan denken ze dat een ander meteen begrijpt over welk deel het gaat.

    Ik zit dus in Kundang Camp. Indonesia.
    Eerst komen er 6 mannetjes het binnenterrein op inclusief Sadono. 4 daarvan(incl. Sadono) verdwijnen in het open hokje achterin bij de Rotweiler en blijven achter de eerstvolgende deur hangen...en 2 bewakers blijven op het binnenterrein.
    Na het neerschieten van de hond en het neerleggen van de 2 bewakers klim ik via een buis op de veranda.

    Via deze veranda kom ik boven een nieuwe binnenplaats met 2 vrachtwagens, een flink vuur en 2 bewakers.
    Daar ga ik naar beneden en nadat ik de 2 bewakers heb uitgeschakeld kan ik niet verder.
    Er is daar wel een open hok met een gat en trap in de vloer maar als ik daar afdaal dan is het einde missie.

    De bedoeling is om de toegangscode op de vangen met een sticky cam, maar hoe?

    Terug de veranda op gaat ook niet dus het moet wel hier gebeuren lijkt mij.

    Wederom bedankt voor degene die me verder kan helpen!!

    Groetjes,
    Richard
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat je je sticky cam moet gebruiken, als je sadono ziet. Sadono is dan waarschijnlijk aan het praten, en geeft een toegangscode door. Waarschijnlijk heb je die gemist, waardoor je mission failure krijgt als je daar met de trap naar beneden gaat, wat wel de bedoeling is. Kijk anders nog is goed als je mission failure krijgt, wat er onder staat. Er kan biv. staan ' You sounded to many alarms' of ' a body was detected' of ' You forgot your objective'

    kom je er echt niet uit, kijk dan hier voor een walktrough
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  6. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties mensen!

    @rutger...je hebt gelijk en het is me nu inderdaad ook gelukt dankzij jouw tip!
    Ik was te druk met het omleggen van de mannetjes en wachtte daarvoor voor de veiligheid tot Sadono en de rest weg was.

    Daardoor mistte ik inderdaad het gesprek aan het begin met de sticky cam!

    Mooi ik kan weer verder!!

    Groetjes,
    Richard
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Okej, das mooi. Veel succes verder he.
     
  8. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je!

    Ik ben alweer een stukkie verder, alleen nu is het zaak om de ingang van de grotten te vinden in het level met die laser-gestuurde geweren op die 2 uitkijkmasten.

    Heb alle mannetjes en die hond in zijn hok al plat en verborgen.

    Laat maar weten als iemand de ingang weet te vinden.
    Ik zoek vrolijk verder , maar mocht het helemaal niet lukken dan kan ik altijd hier weer komen spieken ;)

    Groetjes en bedankt,
    Richard
     
  9. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in zo'n huisje komt met van die laserstralen die op en neer gaan (3 stuks). kan je zien met je heat vission. daar achter zit een put waar je in kan. zo kom je bij de onderzeeër.

    en hoe je daar moet komen kan ik je niet vertellen. maar het spel geeft je toch maar 1 richting (uiteindelijk) of je moet steeds rondjes lopen 8)
     
  10. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan daar 2 kanten op.

    De eerste is rechts van de eerste lasertoren langs en dan via een 2e toren naar het achterste huis, waar vandaan je in het gedeelte áchter de eerste toren komt.

    Je kan bij de 2e toren ook het huis rechts achterin binnengaan. Dan kom je bij 3 mannetjes(2 aan een tuintafel) en een hond in een hok boven een smal slootje water tegen.

    Op beide plaatsen kan ik geen ingang vinden.

    Zal wel aan de leeftijd liggen(34).
    Meesten gamers zijn tussen de 10 en 16 en die hebben het over het algemeen sneller door ;)

    We zoeken gewoon weer verder!

    Groetjes,
    Richard
     
  11. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels gelukt.
    Ik vergeet steeds de mogelijkheid tot het maken van een dubbelsprong. ;)

    Topic kan eventueel wel gesloten worden. Gebuik in de toekomst wel een andere Splinter Cell gedeelte.
     
  12. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi!
    Ben in het zelfde level (zie bovenstaand) en k weet niet wanneer je de phonecall moet aflusiteren?? Als ik binnenkom bij Sadano issie aan het bellen met een mobieltje, dan heb ik de ene objective gedaan, en moet ik nog een 'secure phonecall' afluisteren. Wanneer gaatie bellen??

    cya
     
  13. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je door de eerste deur bent wacht je gewoon in de gang tot Sadono binnenkomt en gaat bellen. Je hoeft dus niks op te nemen alleen naar zijn gesprek te luisteren.
    Zo ging het bij mij prima!
     
  14. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, maar duurt nu wel heel erg lang. Hij staat in de gang voor de deur te roken (lijkt het) en onderneemt geen actie om te gaan bellen .....!??!

    edit: dat wat jij zegt heb ik al gedaan, dat wou idd prima. maar dan staat er nog een objective dat je zijn 'secure phonecall' moet afluisteren....?


    Tap sadano's secure phonecall !
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  15. Richard1970

    Richard1970 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het gesprek allang geweest.

    Meteen als je binnenkomt vanaf de binnenkomst via die binnenplaats met zoeklicht...moet je een stukje naar recht voor het open kantoor wachten. Kort daarna komt Sadono naar binnen voor het gesprek.
    Daarna als Sadono weer wegloop lichten en camera uit en de computer gebruiken.
    Je moet dan helemaal niet naar objevtives te kijken.

    Als hij staat te roken hoef je niks meer te doen alleen via de andere kant via de achterdeur naar buiten en het is einde level.
     
  16. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    OK! Probeer ik dat. Heb computer idd nog niet geprobeerd.
    TNX!!!!
     
  17. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit ook vast bij die sodano ofzo en ik moet die sticky cam afsgieten.
    Ik snap wel wat ik moet doen maar volgens mij heb ik geen stickycam meer:confused:
    Want dat ding die naast die sniper staat is geen stickycam maar ander soort camera, maar daar kan ik hun niet mee afluisteren...
    En ik heb geen zin om heel de missie opnieuw te doen weet iemand waar ik die sticky cam kan pakken of doe ik iets fouts? want ik zou niet weten hoe ik dat ding dan zou moeten selecteren
     
  18. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    is een beetje moeilijk uit te leggen, maar volgens mij ligt er daar in de buurt nog zo'n sticky cam
     

Deel Deze Pagina