Ik heb em gepreorderd. Ik heb op de banner van deze site geklikt. Al m'n gegegevns ingevoerd, en betaald. ze zeiden dat ik em morgen kan spelen, maar is dat ook echt zo ? En gooien ze het dan in je bus of moet je nog wat tekenen (handtekening)? Omdat ik nog nooit een game besteld heb wil ik dat wel ff weten. Heb het precies gedaan zoals in de email, en betaald. Nu wil ik dus weten of ik heb morgen al heb en ik niet genaait ben.
Het is niet aangetekend, wordt dus in de bus gegooid. Ze hebben vandaag al een heel groot deel van de bestellingen verstuurd. Of de jouwe daar bij is afhankelijk van hoeveel ze hebben kunnen versturen, als ze niet genoeg binnen hebben gekregen van de distributeur en je was laat met het plaatsen van je bestelling heb je kans dat je een dag moet wachten. In je email staat ook een factuurnummer. Als je dat invult op www.gcshop.nl dan kan je je orderstatus zien, daar zou eventueel kunnen staan dat je bestelling verzonden is.
Wat denk je zelf dan Je koopt de game bij een gerennomeerd bedrijf die een samenwerking aangaat met XBW: de grootste Xbox site van de Benelux en ver daarbuiten en jij denkt dat je wordt genaaid?! Pfff..... wat een beledeging