Splinter Cell Pandora Tomorrow preorder

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuxxeR, 24 mrt 2004.

1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gepreorderd. Ik heb op de banner van deze site geklikt. Al m'n gegegevns ingevoerd, en betaald. ze zeiden dat ik em morgen kan spelen, maar is dat ook echt zo ? En gooien ze het dan in je bus of moet je nog wat tekenen (handtekening)?
    Omdat ik nog nooit een game besteld heb wil ik dat wel ff weten. Heb het precies gedaan zoals in de email, en betaald. Nu wil ik dus weten of ik heb morgen al heb en ik niet genaait ben.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet aangetekend, wordt dus in de bus gegooid.

Ze hebben vandaag al een heel groot deel van de bestellingen verstuurd. Of de jouwe daar bij is afhankelijk van hoeveel ze hebben kunnen versturen, als ze niet genoeg binnen hebben gekregen van de distributeur en je was laat met het plaatsen van je bestelling heb je kans dat je een dag moet wachten.

In je email staat ook een factuurnummer. Als je dat invult op www.gcshop.nl dan kan je je orderstatus zien, daar zou eventueel kunnen staan dat je bestelling verzonden is.

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt. Heb net ff gekeken maar status is : verzonden. Iets om naar uit te kijken :)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    en hij is hier allang binnen :+

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat denk je zelf dan 8) Je koopt de game bij een gerennomeerd bedrijf die een samenwerking aangaat met XBW: de grootste Xbox site van de Benelux en ver daarbuiten en jij denkt dat je wordt genaaid?! |:-

Pfff..... wat een beledeging :mad:

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    mmm, ik kreeg m op de 25ste, de dag dat ie uitkwam :)

Deel Deze Pagina