Splinter cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Spinter cell: Pandora Tomorrow

    Goed nieuws voor de spinter cell fans: Splinter Cell Pandora Tomorrow zal de nieuwe game in de spintercell serie worden. De voorlopige releasedate is q1 2004 en de game zal oa voor de xbox verschijnen. Twee opvallende nieuwe zaken aan de game zijn: De omgevingen zullen nog realischtischer worden waardoor het spel een soort van Film-feel krijgt, en het zal mogelijk zijn om met meerdere Third echelon operatives tegelijk online te stealthen. Good job, Ubi!



    Bron:
    http://www.gamespot.com/gamecube/action/pandoratomorrow/news_6028702.html

    Screens:
    http://www.gamespot.com/gamecube/action/pandoratomorrow/screenindex_6028702.html

    Er staat gamecube bij maar dat maakt niks uit want het zijn toch trailerplaatjes en de game komt ook voor de box.
     
  2. mischa

    mischa Guest

    dit is uber!!! alleen moet ms er geld in steken en er een exclusive van maken!! ik heb 1 niet uit want hij werd een beetje saai maar dit is cool
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Omg waarom heb ik hier niets van gehoord.....omg...
     
  4. mischa

    mischa Guest

    Edit/ ik checkte die screens nog eens maar ik ben benieuwd of ze het echt zo mooi kunnen krijgen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2003
  5. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word echt een vette game, alleen ik vraag me af hoe ze dat met de cube en ps2 gaan doen, want ik denk dat communicatie erg belanrijk is bij het infiltreren van een gebouw, en dat gaat een beetje moeilijk zonder headset:D
     
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuws, ik hoop dat ze hem exclusive kunnen krijgen ;)
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    vind het toch raar dat dit eerst op de gamecube news zou verschijnen aangezien deze game toch zeker wel weer een xbox exclusive voor bepaalde tijd zal worden.
     
  8. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de info Jelle. Weet je wel niet hoe vette game dit gaat worden :)
     
  9. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dees excusive wordt hoor.... Dat zou Ubi veel te veel geld kosten. Hoop dat ie lekker strategisch word en niet teveel van hetzelfde elke keer...
     
  10. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn volgens mij maar weinig spellen van Ubi die exclusive zijn of niet?
     
  11. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie Xbox exclusive gaat worden, maar dat zal toch wel niet want geen enkele ubi game is exclusief volgens mij.
     
  12. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Spintercell WAS exclusive... en Morrowind is exclusive to xbox op de console markt.
     
  13. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, dat wou ik ook zeggen.. wist 't alleen niet of dat helemaal waar was..

    (ik had 't trouwens over wat bomber zie.. jelle was net iets eerder)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik denk dat de multiplayer meer tegen elkaar zou zijn...maar idd met een team aanvallen is nog veel vetter met die headset!
     
  15. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Deathrow en Murakumo zijn xbox exclusief. En deze spellen worden uitgegeven door ubisoft.
     
  16. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah beter..... !!! maar ik hoop dat je hem maar niet gaan afroggelen maar gewoon goede game van gaan maken
     
  17. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    cool ik kan bijna niet wachten op splintercell 2! voor mij is het DE xbox game daarna halo.
    Ik denk dat we veel meer snufjes en wapens kunnen verwachten.
     
  18. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehehe had ik het niet gezegt dat ze er een online game van moeten maken. En andere maar zeggen van zoiets lukt nooit, hoe zou je zoiets moeten doen. Nou komt dus het antwoord met SC 2. Alleen hoop ik niet dat het verhaal aangetast wordt door het online gamen.
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wow.. Screens zien er leuk uit, maar wat me meer boeit is dat Sam Fisher straks online te besturen is. Dit gaat denk ik heel spannend worden, al hoop ik wel dat er uit verschillende characters te kiezen valt, want met 8 Sam Fisher's is voor mij de lol een beetje weg.
     
  20. Metski

    Metski RelaX-BOXer

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW!!!8) Die screens zijn wel heel erg mooi, misschien wel een beetje te mooi. Denk dat als ze het spel zo proberen te maken dat het misschien wel eens heel langzaam zal zijn. Maar ik vind het belangrijker dat het gewoon een goed verhaal heeft en dat je weer wat nieuwe dingetjes kunt. SC was qua gameplay een topper, maar qua verhaal vond ik hem een stuk minder als MGS. Maar ik kijk zeker uit naar deze game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina