Splinter Cell Pandora Tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jote, 12 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jote

    Jote Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? Ik zit vast in het labo in Parijs. Ik kom juist uit een soort ruimte, een soort labo, waar ik twee mannen heb uitgeschakeld. In deze ruimte bevindt zich ook een soort anatomische pop en een kleine plaats waar lijken worden bewaard. Om uit deze ruimte te komen moet ik een grote deur openen waarna die gangsters de opdracht krijgen om al de computers te vernielen. Ik schakel deze mannen vlug uit en daarna heb ik een heel grote gang voor mij alleen. In het begin van deze gang staat er denk ik een soort lift, maar ik geraak er niet in. Heel op het einde bevind zich dan een deur waar ik ook niet in kan (lock jammed). Als ik kijk met de optische kabel zie ik een grote gang met het cijfer -2, wat waarschijnlijk op de verdieping -2 luidt. Wat moet ik doen?
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dit forum is niet bedoeld voor dergelijke vragen.
    Daar is het Help forum voor.

    Daarin kan je deze thread vinden.
    splintercell pandora tomorrow help thread

    Stel in die thread je vraag nog een keer.

    Graag ook volgende keer even [search]zoeken[/search] gebruiken voordat je een thread zoals dit opent, vaak zijn er namelijk al threads waarin een spel al behandeld wordt of waarin hulp wordt geboden.

    Deze gaat dicht. In ieder geval succes met je vraag en nog veel plezier met SCPT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina