Ey Mijn vraag is; waar vind ik modems in het level Warehouse bij Sabotage. Je hebt maar één modem als je begint, maar als je die gebruikt hebt moet je een nieuwe zoeken. Waar vind ik die? Ness (zelfmoord plegen of gekilled worden kan niet, want we spelen maar met 1 leven)
bij de kisten waar je als mercenary nieuwe kogels kan halen. er staat er 1 bij de spawnplaats van de mercenary's en 1 bij de spy spawn.
ja die bij de mercs weet ik, maar als ik een moedem geplaatst heb gaan ze daan natuurlijk met zn alleen hokken zodat ik geen tweede modem krijg. die bij de spies vind ik niet waar ligt die box dan precies?? ness
ja daar loop ik al 5 minuten rond maar vind niets even voor de zekerheid: je klimt via die kabel naar boven dan kom je op een soort overloop. als je naar rechts gaat staan er een paar dozen (GEEN MODEMS) en een soort raam waar je doorheen kan klimmen. Ga je na het omhoogklimmen van de kabel naar links dan kom je bij dat trappengebouw. daar liggen geen dozen of boxen of wat dan ook. zit ik verkeerd of is een NTSC versie heel anders? ness
ik zie echt niets vreemd, die ene bij de mercs plek zie ik wel. als dat de enige is vind ik het raar, als je 1 modem geplaatst hebt kan je als merc gewoon daar gaan campen zonder dat de spy een modem kan pakken
Waar je ook kunt kijken is bij de merc. spawn, daar is ook ammo voor de mercenaries. Maar daar kom je moeilijker
Je geeft het zelf al toe, domme vraag jah Je hebt zeker of Pendora tomorrow niet of geen live. Maar het is MP, want in de SP heb je geen mercenaries.