Iemand een idee wanneer de Demo voor Splinter Cell een keer uitkomt? Op XBOX of PC.. Zelfde geld voor UC maar dan alleen voor XBOX.
kweet alleen het spel zelf (splinter cell dus) volgens de intertoys (hoewel release data en intertoys ook niet echt samengaan maar goed) en dat is 14 november...dus das gelukkig al niet zolang w8en meer
Splintercell demo is toch al uit? Heb hem al twee weekjes, stond op dat dem ocdeetje bij xbox magazine toch?
TIPEX, doe je naam eer aan en gebruik die TIPEX om je gel@l te wissen.Het is pas op de volgende OXM demo dat je Splintercell kan spelen.(komt de eerste week van november uit) Als je zelfs al niet meer weet of je de demo al speelde of niet,is mij ook een raadsel.]:-
maximus pardon? Ooit van manieren gehoord? Waarschijnlijk niet? Als je eerst een goed leest voordat je wartaal uitkraamt dan zie je dat ik niet met zeker weet of het bij dat blad zit maar dat ik dat dacht gelezen te hebben hier. Ik heb wel degelijk de demo gespeeld, ik zegt enkelt dat ik hem niet via dat blad heb gespeeld.
En is dat DVDCrave een beetje te vertrouwen, ik zit te twijfelen om daar dan Blinx te bestellen, zal ik er dan ook zo'n demo'tje bijkrijgen?!