Oke ik heb net een mail gekregen van x-box. Waar instond dat er 2 nieuwe maps zijn. MAAR je moet er wel voor dokken! Het is maar: €3,75. Maar toch. Zeg ff wat je er van vind
Ik vind River Mall echt een van de beste maps die er nu zijn. Federal bank vind ik echt tegenvallen. Bank is ook een soort Warehouse. En het is toch € 4,50 ?
Ja, ik zou het ook doen. Die maps zijn het wel waard. Het is maar € 4,50. En heel veel mensen hebben ze gekocht op Live. Er zijn echt veel minder servers in de "oude" maps. Haast geen Museum/Mount Hospital meer.
GVD heb ik 4.50 lopen betalen... niet dat t een groot verschil is maar dit vind ik echt niet netjes. Vertel me ff hoe jullie dit oplossen?
Kom op zeg, dat zijn wel 0.75 €centen meer ..... En wat dan nog het zijn maar 2 uurtjes wer.... eeeh relaxten voor mij
ja zo kan iedereen er naar toerekenen. ten eerste is het bedrag 3,72 en ten tweede is het btw tarief 19% en geen 20%. is die 3,72 niet in engelse ponden?
sssttt zeg dat nou niet maar ja, 3,72 x 1,19 = 4,4268 Misschien ronden ze het mooi af op een rond getal (zou ik wel doen als ik hun was). 4,50 praat trouwens makkelijker dan 4,4268