1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] "Secret" Area's

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Fish, 3 feb 2003.

  1. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al in een aantal levels wat verborgen kamers/area's tegengekomen en ik vroeg me af of er in nog meer levels zoiets te vinden is. De area's die ik gevonden heb zijn de volgende:

    - Training: Als je helemaal in het begin van de training alle rode lichtjes hebt bekeken en je eindelijk kunt bewegen, kun je naar links lopen, en walljump maken en vervolgens de deur daar openen met de code 5656. Als je hier naar binnen gaat kun je praten met de vrouwelijke hacker uit je team (ben de naam even kwijt).

    - Level 2, Defence Ministry: In dit level kun je in het begin bij het trappenhuis in plaats van een trap naar beneden een trap omhoog nemen om een medikit te pakken. Dit weet waarschijnlijk iedereen al, maar als je echter omhoog kijkt zie je verschillende balken die het mogenlijk maken om nog verder omhoog te klimmen. Hier vind je nog een medikit en een extra disposable lock-pick.

    - Level 4, CIA Headquarters: Als je al wat verder gevorderd bent in het level, vlak voordat je Dougherty pakt in de smoking area en vlak nadat je door de 'Information Retrieval Service Door' bent gegaan, kun je ipv rechts de smoking area te betreden ook links een deur door (gebruik je lockpick om hem te openen). Achter deze deur staat een pc waaruit je een datastick kunt halen. Dit is een gecodeerd bericht maar echter alleen de letters uit het bericht zijn gecodeerd en de cijfers dus niet. Hierdoor kun je een key-code uit het bericht halen om de deur rechts van de computer te openen. Hier liggen meer gadgets voor je SC-20 dan je ooit in dit spel bij elkaar hebt gezien.

    Mocht iemand nog andere verborgen area's hebben gevonden, post het dan hieronder!
     
  2. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. misschien had dit in het 'Games' hok gemoeten in plaats van in het 'Game Help / Cheats' hok. Dusseh, mods, julie zijn vrij om hem te verplaatsen :).
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    geinig nooit gezien eigenlijk. maar ik hoor ook van die vage dingen over de laatste level waar je in het begin door een muur kan lopen :confused: heeft dat nog een betekenis en zoja waar is dat te vinden, heb het nooit gezien namelijk.
     
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatste level presidantial palace! je gaat doet de hele beklimming en je komt aan da plein met die honde steek dat over ga door de bosjes kill de guard daar staat er iemand aan 2 hekken hij loopt altijd over en weer dood hem ook dan ga je i p v naar het kleine open raampje naar de andere kant naar het 2de hek loop rechtdoor tegen de muur daar kun je ergens door de muur lopen



    !!!!! geen geheime kamer maar een bug :cool:
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hey in die training, als je naar rechts gaat kom je ook in een kamer waar je een lockpick kan pakken, euhm ik weet het niet meer zeker maar er is op he einde toch een locked door? ik ontdekte die lockpick vanochtend maar ik kon die deur niet proberen dus TRY IT OUT ! zou ik zeggen
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zoals ?.. Zijn 't nieuwe gadgets die niet in de rest van 't spel voorkomen ?

    Als je dit aan de rechtse kant ook doet kom je in een kamer waar een lock-pick ligt. Als je dan aan 't einde van die course komt, daar waar die garaga deur opengaat moet je daar niet ingaan en zieje links van je nog een deur, gebruik daar de lock-pick en je krijgt een data stickie met de code van die deur + een leuk berichtje van Lambert. (Ik weet niet of je het ook zo hebt gedaan, of dat je dit van een site hebt afgehaald.. Maar wou het ff melden, dan zit er ook logica achter de code 5656... )
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2003
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik had die van cia wel gevonden...maar de rest niet. eff checken
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    In level 8 (Return to Chinese Ambassy) kun je als je ergens op een balkon gaat staan naar beneden springen (als je volle health heb) en dan ben je nog net niet dood, en kun je ook door muren lopen.

    Maar die van Lvl 4 CIA, wat ligt daar dan precies?
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja dat is die soort van space kamer dacht ik dat het was. het had in ieder geval iets met de ruimte te maken. aliens ofzo
     
  10. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het heeft iets met UFO's ofzo te maken. Verwacht echter niet te veel hoor, je komt met die code gewoon in een kamertje waar een zooi gadgets voor je SC-20 liggen (sticky cams, airfoils enz).
     
  11. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Lvl 2 (:cool: Defense Ministry als je dan in het trappenhuis omhoog gaat en je springt dan op die balken naar een platform waar een medkit en lockpick liggen moet je eens naar boven kijken, daar is namelijk een luik dat openstaat, maar is iemand hier al doorheen geweest?
     
  12. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het meteen checken!

    EDIT: 't is helaas niet mogenlijk om hierdoorheen te komen; ook niet met een walljump tegen die pilaar.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2003
  13. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde deze even omhoog halen(even geleden zag ik al) want, ik heb SC pas nog een keer gespeelt en kwam deze tegen die ik jullie niet wilde onthouden.

    Abattoir ( Level 7 )

    Het is wel echt niet een hint maar wel handig om even mee te nemen.

    Vele extra o.a. EHBO-doos/handgranaten/kogels

    Nadat je iedereen hebt uitgeschakeld hebt op het mijnenveld
    ( als ik het goed heb 3 personen )ga je naar de 8 tonnen ( op een pallet ) klim op de tonnen loop en spring je hangt nu aan de rand van het balkon ga na links ( om het hoekje ) klim op het balkon en ga na binnen ( door het gordijn ) daar vind je veel o.a. kogels.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik weet alleen dat je in Level 4: CIA headquarters. in plaats van aan het begin van het level door de ventilator te gaan, ook iets door kan lopen en op de regenpijp te klimmen. Dit is een shortcut want nu kom je door even door te kruipen meteen in de grote hal met balie. Veel makkelijker op deze manier...
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    klopt jah, vlak bij die gastjes die staan te praten
     
  16. Cyberia

    Cyberia Guest

    Bij het CIA level zegt Lambert toch ook dat als de tijd op is, je nog een manier kunt vinden om binnen te komen... die is alleen minder sneaky... Toch? Misschien bedoelt Lambert die regenpijptruc dan wel!!
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, die bedoelt ie :)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet echt een Secret Area.. Meer een Easteregg.
    In lvl 5 Cia Headquarters heb je van die automaten . Moet je eens in dat stukje schieten waar het blikje of eten altijd uitkomt(vage uitleg).
    Dan komen er Rayman Koekjes uit en allemaal dat soort Ubi Soft dingen :D
    Ik weet het niet meer precies ik zal het nog eens checken
     
  19. jojojack

    jojojack XMONK

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Koekjes ook gekeregen, maar als je gewoon in dat apparaat kijkt dan zie je ook rayman op een of andere verpakking (kan ook zijn dat dat die koekjes waren).
     

Deel Deze Pagina