Een van de coolste moves in Splinter Cell vind ik nog altijd de Split Jump. In de praktijk heb ik echter gemerkt dat die maar op bitter weinig plaatsen uit te voeren is. Misschien is het leuk om een lijst te maken met de exacte locaties in de verschillende levels waar die Split Jump mogelijk is... Dus... waar heb jij al een Split Jump uitgevoerd?
alleen in de eerste training missie en in level 5 maar bleek niet nodig te zijn verder ben ik nog niet gekomen, geen tijd om al mijn games te spelen...
Ja ik heb hem alleen in het politie bureau gebruikt en in het trainings level...voor de rest geen plaatsen gevonden waar ik hem kan gebruiken
Het is een coole move, maar heb 'm alleen nog maar in 't trainigslevel gebruikt, verder was ie nergens nodig. Nog niet iig, zit nu bij 't einde van level 8 te klote [edit] En bij de gevangenissen ja.. Daar kan 'm gebruiken... [/edit]
je kunt hem in het trainingslevel doen, en politiebureau bij de cellen, en in politiebureau achter de glazen wand in de lobby waar die civilian zit.
ik heb hem nog nergens kunnen gebruiken, wel plaatsen dat het misschien kan maar vaak is het alternatief net zo goed. wel jammer want ze hadden van mij best een paar leuke steegjes mogen verzinnen voor de split jump.
ik heb in die trainings missie die split jump echt zo gedaan maar in het echte spel lukt me het gewoon NOOIT
t ken ook niet altijd hè, zelden heb je zulke dunne gangetjes en dan vaak ook nog dat het plafond te laag zit.
Ik heb m in het CIA gebouw (lvl 4?) gedaan in de kamer, soort magazijn, voordat je je wapen kreeg. Toen ging het alarm af en kwamen er een paar guards aanrennen. De split-jump was toen mn enige redding.
Misschien dat het ook ergends kan bij die chineese level als je net uit die riool komt en dan op het dak gaat abseilen. Dan komt er zo'n gaurd aan met flashlight en misschien dat het daar ook kan.
hmm ik denk dat het wel op veel plaatsen kan, maar dat je het niet gewend bent en de mogelijkheid over het hoofd ziet. ik kon de splitjump tot nu toe (ik zit nu in lvl 9 ) alleen toepassen in et trainingslevel en in the policestation (en dat wist ik van een filmpje)
Ik heb de splitjump gedaan in het trainingslevel en had het kunnen doen in het politie bureau, maar dan moet je 3 lichten minstens uitschieten en dan had je net zo goed die vent kennen neerhalen met een headshot. In de demo heb ik hem wel vaak gedaan, ging ik allemaal verschillende challenges doen (je moet toch wat als Splinter Cell nog niet uit is) Wel heb ik vaak in het spel (heb hem uitgespeeld) op iemand gesprongen, dus van platformen of van palen, was ook altijd wel leuk