Als je bij Splinter Cell: Chaos Theory in het Solo menu staat, kan je ook zo'n filmpje aanklikken dat over Splinter Cell: The Movie gaat. Is dit echt? (hopelijk wel) Of is dit gewoon een grapje van de makers ofzow?
Er komt echt eeb film over splinet cell 3, er was laatst een poll over wie jij als acteyr zou wille hebbe als sam fisher
Ja, maar de stem niet. Uiterlijk is wel belangrijker ja, maar een andere stem is ook zo vaag voor Splintercell fans.
Stem vind ik ook belangrijker, ik zou ook voor Michael Ironside gaan want als hij veel in het pak van Sam moet gaan werken (logisch) dan zie je z'n gezicht toch niet zo heel veel. Hier werd ook al Tom Cruise voorgesteld maar dat lijkt mij helemaal niks.
Ik denk niet dat het over Splinter Cell 3 gaat. En is er ergens gezegt dat het over Sam Fisher gaat? Ik hoop het natuurlijk ook maar dan hoop ik juist een film tussen van deel 2 en 3. Maar er staat op het einde van dat KORTE filmpje ook ''coming soon ONLY TO THEATHERS'' Only to theathers ????
Nee, Hij bestaat niet, neimand weet er van, en als je hem vind zal niemand toegeven dat ie bestaat. hij is nooit op die trein, in die bank, in de boot of uberhaupt ooit in korea, amerika of waar dan ook geweest!
OK bdankt. Ik had altijd al zo'n gevoel dat er iemand achter me liep, maar alsik omkeek was er niemand....
wat si r mis met paramount? mis ik iets? en wat de acteur voo sam betreft.... geen id maar miss is Samuel l. jackson een goede voor lambert(ja idd de eerste zwarte acteur die k kon bedenken)
Ja ik had het ook gezien.. ik hoop dat hij komt gelijk naartoe.. en de acteur moet worden: Die gAST die speeld in de last samurai ( weet niet meer hoe die heet..)