Splinter Cell trailer ps2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xforz, 4 feb 2003.

1. xforz

xforz Guest

Ik kreeg een vandaag een mailtje met een link naar de eerste ps2 tailer van splintercell:

PS2 trailer :D :D

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is echt sweety. Vooral het nieuwe artic level :) Ook al is het maar een klein stukje wat je tezien krijg.

3. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Gave trailer, zeker dat van Ps2 te zwak my ass! gedoe vinnik erg cool :)

Hij word wel iets minder mooi, maar toch, de gameplay komt wel over. Arctic level verwacht ikwel ij de eerste Live! download :)

4. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jah, das het nadeel van later gepoorte games, er wordt nog wat toegevoegd, maar ik dnek dat je het van xbox live! kan downen

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nu echt huilen!

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stop maar met huilen.
    Ik heb dus het 9e level helemaal uitgespeeld.

Ten eerste, het ziet er nog lelijker uit dan die screens die hier gepost zijn.

Ten tweede, je loopt totaal niet soepel, je heb voortdurend vertraging met sam.

Ten derde, de muziek overheerst en je hoort hierdoor veel slechter de geluiden van lambert, achtergrond of vijanden.

Ten vierde, de controls zijn heel erg onoverzichtelijk, niet alleen omdat ze heel erg verschillen van de Xbox versie, maar ook nog omdat het gewoon totaal niet bij elkaar werkt.

Samevatting, een port had misschien slimmer geweest dan heel het spel opnieuw maken.

Begin dus maar vast met lachen, echt niet normaal hoe verziekt de naam nu is, het had niet mogen gebeuren op multiplatform uitbrengen

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dat betekent de xbox versie de beste versie :D

Deel Deze Pagina