Hi, Ik ben al een behoorlijk eind met splinter cell. Ik zit nu op het punt waar die diplomaten in het ene hoke zitten, en aan de andere kant zitten de soldaten in dat hokje. vervolgens komen al die terroristen binnenstormen. Nou en daar ben ik dus. Ik ben 2 dagen beziggeweest maar of ik ga zelf dood, of de gijzelaars worden afgeschoten. Hoe dan ook, ik kom niet verder. Heeft er iemand een truukje waarom die wel hierlangs gekomen is? Ik heb het nu al 2 maanden niet meer gespeeld puur omdat ik toch niet verder kom, en dat is best wel zonde van zo'n goed spel. Dus ik hoop dat er hier iemand een truukje heeft om die missie te beindigen want het is zo'n vet spel.. ik vind het zo zonde dat ie nu maar weer gewoon in de kast ligt Dat extra veld dat je via xbox live kan downloaden kan ik nog wel doen, maar dan houd het weer op..... ik wil 'm gewoon uitspelen..
Centraal topic [Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats. Gelieve daar te posten / daar staat het antwoord ongetwijfeld al lang http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=13360&highlight=splinter cell