Ik heb bij de winkels vernomen dat splinter cell is uitgesteld tot 28 nov. shittttttttttttttttttttttttt
Hier is het altijd 28-29 November geweest. Waarom zo hard hopen op deze week, het was gewoon gepland op 28 November. Jullie maken er direkt een drama van als iets wordt "uitgesteld" ...
ja japy het is ook klote als iets wordt uitgesteld waar je al kei lang op hebt zitten wachten. maar in dit geval is het al lang bekend dat ie uitgesteld is tot 28 nov. ach ja nog 1 weekje en dan hebben we allemaal splinter cell in ons boxje zitten.
Wat is hun excuus om deze game steeds naar achteren te schuiven. Hij is a lang af, en wij maar wachten om een onbekende reden.. :{
volgens de site van bartsmit wordt die nog steeds 21 november verwacht dus hopen dat die er morgen is morgen ochtend gelijk maar ff halen als ie er is. dan maar niet naar school
idd hopen dat ie morgen komt maare xie net dat er nogal veel sc threads zijn.....strak plan om daar ff 1 van te maken jah
beter komt ie morgen! dan kan ik eindelijk met een gerust hart al mn nieuwe games gaan spelen. (et speelt lekkerder als je weet dat je niks mist)
bij de replay zeiden ze gisteren tegen mij dat vrijdag SC en UC uit kwamen, dus ga k maar ff kijke dan.
jah, je hebt gelijk, maar ondertussen ben ik al onwijs blij dat t 'maar'een weekje verschil is, bv. metroid prime is naar Q2 van volgend jaar verschoven voor pal terwijl die in de USA gewoon dit jaar nog komt....