return to the chinese embassy ik ben in het magazijn beland en ga via de loopbrug naar de andere kant. dan gaat dat mannetje tanken, ik loop door via de trap naar beneden ga ik via het luik naar beneden is de missie weer afgelopen wat doe ik toch fout of wat ziek ik over het hoofd. help mij
je zou je dood moeten schamen, niet omdat je er niet langskomt ofzo, maar je hebt wel veel lef om vragen te stellen over splinter cell 1 op de releasedate van deeltje 2
Mischien heeft hij er wel een hele tijd mee gewacht om te beginnen zodat hij deel 1 en 2 gelijk achter elkaar kon spelen
misschien heeft hij net splinter cell geruild ofzo:{en wie ben jij om dit te beslissen? Ik zit daar om eerlijk te zijn ook vast, alleen nog een klein stukje ervoor.... ach
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=13361&highlight=Splinter Cell Voor het eerste deel van Splinter Cell bestaat er voor elk level een centrale thread. Gelieve daar in verder te gaan om de resultaten van de zoekfunctie beperkt te houden zodat andere, die er wel gebruik van maken, sneller antwoord kunnen vinden. Case Closed