Splinter Cell: waar? WouteR?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Locke, 15 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Zou WouteR ons misschien kunnen vertellen waar SC te koop is?

Ik wil hem namelijk wel graag morgen kopen.

- Locke

PS Quote was natuurlijk van WouteR, maar heb ik niet zo handig weergegeven. Sorry.

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell al te koop !?

3. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat opheldering zou erg fijn zijn. Ik word er langzamerhand echt gek van 8) Alleen 1 probleempje voor MIJ, kep vanmiddag Splinter Cell ge-preorderd bij DVDcrave ]:- Misschien kan ik t nog annuleren? Iemand ervaring daarmee? :{

4. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat in het bevestigingsmailtje hoe je kan annuleren, mailtje naar admin@dvdcrave.com geloof ik.

5. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ah tnx! Maar een gast heeft t voor me besteld.... We hebben alle2 Splinter Cell besteld. Ik wil daarom dus ook graag weten of SC al verkrijgbaar is hier, dan kan ik dus mn order annuleren en bij FRS halen met mn CJP. Wouter pls? Help us out!!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jordi Bauw (XBW Redacteur) meldde me dit, waarschijnlijk in Bart Smit/Intertoys Lelystad

7. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de opheldering, WouteR. Helaas woon ik er niet in de buurt, maar ik zal in A'dam in hun winkels kijken.

Met hoop op de morgen...

- Locke

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu nog wel ff bezig met SEGA GT dus zit er nog niet om te springen :) Heb hier wel de demo liggen dus als ik ff trek heb kan ik ff sneaken/knallen/killen :p

9. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is SC al uit.
    Jah of nee>?

10. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx WouteR! Misschien morge wat meer opheldering over de andere steden... Is dit nix voor de frontpage? Vinden veel peeps intersant maybe.
    edit: sorry, stond al op de frontpage bij UC vertraging ]:-

Laatst bewerkt: 15 nov 2002
  11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb lekker een Splinter Cell demo-dvd gewonnen :D:D

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    en ik niet :mad: (geen demo dvd) whheeh, maarre, even over die cjp bij Free Record Shop, mijn cjp loopt deze maand af, hoe kan je dat ding verlengen, ik ben 16 (weet niet of het daar mee te maken heeft ofzo)

13. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CJP op mn abn-amro pinpas. Heb jij een apparte pas dan? En moet je ook met die pas pinnen om de korting te krijgen of hoef je alleen je pinpas te laten zien met het cjp logo? Kep namelijk nog nooit gebruik...

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    eerst gebruikte ik hem bij de free record shop, toen ging zo iemand op dat pasje kijken (ik heb trouwens een los pasje, krijgt zo'n pas als je CKV op school heb, wat volgens mij iedereen minimaal 1 jaar heeft) maar toen keek diegeen dus of ik dat was op die foto en naar de verlopingsdatum, maar toen ik deathrow ging halen keek ze alleen van veraf en zei ze: ja das wel goed, kreeg tog 7 joerootjes korting :p, maar ik heb dus ook nog van die CKV bonnen, van 22 joero en 70 joero centjes, waar kan je die inleveren, bij de Free Record Shop? ik heb ze allemaal gebeld maar ze weten nergens vanaf (die CKV leraar hep ons genaaid :mad:)

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    bauw? iig je bent een copycat :)

16. lexie

lexie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig heb ik vandaag uitvoerig de BartS in Lelystad bekeken geen SC daar. Ik liep nog voorbij InterT maar niet niet binnen getreden.

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

nog ff geduld boyz..kom op, nog een paar dagen en dan hebben we hem allemaal

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ja, wij hebben ook van de ckv bonnen, van 3 euro,2.70 euro en 2 euro...

die dingen kan je alleen gebruiken bij een film (in een film huis, dus niet bij de meeste bioscopen:mad:) en bij bijv. een musical of toneel voorstelling (waar wij er 2 van in het jaar MOETEN zien)

19. masterape

masterape Guest

Ja over paar dagen maar ja wij willen hem nu hebben8)

20. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    je gaat gewoon naar een gratis museum en een film

heb ik ook vorig jaar gedaan :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina