ik heb er 3 op mn compu staan (veel te veel om uit te printen ) maar dan weet je wel wat je moet doen, toch kan je nog makkelijk dood gaan hoor, ik heb er nog veel last van! zie andere thread!
Vind ik een beetje tegenvallen hoor, zo is het spel toch gelijk niet meer leuk? Is het toch geen uitdaging meer?
T spel heeft nou een hoge naam gekregen omdat het er mooi uitziet, maar veel mensen vinden t spel tegenvallen omdat deze tekort is, te moeilijk etc. en daar hoor ik ook bij. PS Lang niet iedereen vindt deze game tegenvallen!
weet iemand toevallig ff snel een url met een walktrough. Kheb ff geen tijd/zin/fut om het internet af te speuren.. Thnx in advance!! Groetjes...
Walkthrough suckt Heb er geen nodig gehad, vind het juist een gezonde moeilijkheid hebben zoals ik die gemist heb in veel games.
Hm... als je is iets zoekt en je vind het naar een hele lange tijd,dan ben je heel erg blij,en dat maakt gamen zo leuk,pak je een walkthrough is het saai,en ga je er ook vlugger in kijken omdat je het al is eerder heb gedaan,speel eerst het spel uit en kijk daarna erin om te kopen of je niks grapigs gemist heb.Maar jah als je nu echt zo lang vastzit =weken tenminste dat noem ik lang voor mezelf neem dan een kijkje o.k. dan is de lol er wel af.... Maar ik snap het inet,moest dit geen reply zijn in plek van een complete nieuwe topic...? Greetz
Waar slaat deze topic eigenlijk op. Ik verw8 eerder dat je da walkthrough erop hebt gezet maar een topic met: Ik heb de walkthrough joepie!
een n00b? kheb hem 2 maal uitspeeld, 1x op normal en 1x op de 'moeilijkste'. Ik was op zoek naar een walkthrough om te kijken of er meerdere manieren waren om een level te spelen en door te komen, pannekoek!