zeg jongens, sorry voor de ietwat onnozle vraag: Is Splinter cell nu Xbox exclusive of niet? Ik d8 aanvankelijk van niet maar ik heb op Gamepower op JimTV gehoord dat Splinter Cell eerst op Xbox komt en daarna volgt de PC-versie. En in Xbox Magazine Benelux staat dat Splinter Cell wel eens de reden zou kunnen zijn om een Xbox aan te schaffen. Nu weet ik het ook niet meer hoor...
Sowieso de eerste 6 maanden console exclusief, maar hij komt ook op de PC begin 2003 (vrij snel, januari ofzo al)
Waarom snap je niet wat ik zeg? "Console exclusief". Niet met de PC erbij. Een eventuele NGC en PS2 versie zouden pas na minimaal 6 maanden komen.
hmm de eerst 6 maanden niet op andere consoles? dan komt er toch zo'n ONLY FOR XBOX sticker/opdruk op?
ow, vreemd want ik had ergens gelezen dat wanneer de game binnen 6 maanden niet op een andere console zou komen kot hij in aanmerking voor ONLY ON XBOX
als een spel i.i.g. de eerste 6 maanden na het uitkomen van het spel alleen voor de Xbox is, wordt het 'Xbox only' genoemd. Pc is geen console, dus maakt niet uit wanneer de pc versie komt ]:- en op de site van Bart Smit staat het misschien zonder 'Xbox only' teken, maar ik heb weleens het idee dat ze die plaatjes zelf bewerken. Dan hebben ze bijv. alleen het pc-hoesje en dan bewerken ze die tot een gc, xbox of ps2 hoesje.. Dat viel me tenminste in een van hun boekjes op, was geloof ik sinterklaasboek ofzo..