in de oxm no.5 juli staat dat splinter cell nu toch console exclusive is voor de xbox er staat niet bij voor zeven maanden. op de site van ubisoft wordt er ook geen melding gedaan van een ps2 of gc versie. maar op site's als cvg en gamespot wordt nog steeds een versie voor ps2 en gc aangekondigt. weet iemand hier iets meer van.
de demo's zijn:jet set radio future crahs bandicoot nba inside drive dark summit max payne maar het beste is toch de feature van halo untold met 40 min aan never before seen footage, interviews, en feature's die niet in de final versie zaten
ach geef ze een applaus als ze het er net zo mooi uit kunen laten zien als Xbox ( dat applausje hoef je dus nooit te geven )
Ik vind het heel jammer dat Splinter Cell ook op PS2 komt, want ik dacht er is uiteindelijk een spel op de XBOX uit die de PS2 niet heeft. Maar blijkbaar heb ik het mis.]:-
Er zijn zat spellen die alleen op de xbox zullen zijn hoor, buiten dat lekker belangrijk. Eer hun hem gaan spelen heb ik hem al 4 maanden uit en met hele knappe graphics en/of meer mogelijkheden.
helemaal niet waar, dat betekent het niet. als een spel xbox exclusive is betekent het dat hij alleen op de xbox komt. als er niet bij staat voor hoelang hij exclusief op de xbox is dan is hij exclusief voor onbepaalde tijd. en als er dus bij staat dat ie 6 maanden xbox exclusive is dan is ie 6 maander alleen maar voor de xbox te verkrijgen. dus exclusive betekent niet vanzelf sprekend dat er een spel 6 maanden alleen op een bepaalde console is, ligt eraan waarvan het exclusive is. get the point? dus als er staat dat Blinx: The Timesweeper xbox exclusive is betekent het dat ie maar 6 maanden alleen voor de xbox te verkrijgen is? exclusief betekent uitsluitend. dus uitsluitend voor de xbox.(xbox exclusive) maar ja laat maar hangen. maar splinter cell is dus niet xbox exclusive maar hij is maar 6 maanden alleen voor de xbox verkrijgbaar.
Dat ie na 6 maanden op de PS2 als slappe port komt boeit mij niet echt. Erger is dat ie tegelijkertijd op de PC komt, bijna iedereen heeft thuis een goede PC en je weet hoe het dan met vette spellen gaat. Branden idd. Dus dan kan iedere PS2 of Cuber hem toch al spelen. Dat vind ik pas k*t! Wanneer komt ie eigenlijk voor Xbox, en voor PC?
ja maar als men een pc game brand wil dat niet meteen zeggen dat ie ook op de ps2 of cube gespeeld kan worden hoor. anders kan je dus alle pc games op de ps2 en cube spelen als wat jij zegt waar is. dat slaat toch nergens op?
Ik bedoel een Cube of PS2 fanboy die een PC die het kan draaien thuis heeft staan...en dat zijn er veel! Stom van me!
het xbox exclusive-stempeltje van microsoft betekent dat de game 6 maanden alleen op de xbox verkrijgbaar is. dat stond in xbm. je moet xbox exclusive niet gaan vertalen naar uitsluitend voor xbox, want het xbox exclusive-stempeltje verzekerd je alleen dat een spel minstens 6 maanden niet op andere consoles te verkrijgen is. daarna geeft microsoft de developer het recht om het spel op andere consoles uit te geven, maar dat is hun keus. btw wel strakke actie dat splintercell xbox exclusive-stempeltje heeft gekregen