Dit stond in de PU van deze maand over Splinter Cell: "De gameplay van Splinter Cell bestaat voornamelijk uit stealth. De game treedt nadrukkelijk in de voetsporen van MGS. Ook Sam (de hoofdrolspeler) moet zo lang mogelijk ongezien blijven en probeert zijn vijanden zo geruisloos mogelijk uit te schakelen en kan daarbij een reeks spectaculaire moves uithalen. Sam is een lenige rakker, hij beklimt hekken en regenpijpen en slingert langs dakgoten, kabels en elektriciteitsdraden. Maar er is meer; zo kun je van A naar B roetsjen via een kabel (denk aan Project IGI) en je dan vlak voor landing laten vallen boven een bewaker. Daarnaast kun je abseilen van een gebouw, schuin hangend je gun trekken en in de lucht een vijand om zeep helpen. Het orgasme werd bij menig journalist bereikt toen Sam een split jump maakte. Dat is een sprong in de lucht in een smal steegje of in een gang. Vervolgens plaatst Sam zijn benen tegen de muren en staat hij boven de ruimte à la Jackie Chan te wachten op een guard die nietsvermoedend onder zijn kruis doorloopt . Ook Thief vormt een inspiratiebron voor Splinter Cell en dat zien we direct terug in de lichtmeter. Sam is minder zichtbaar wanneer hij zich in de schaduw voortbeweegt. Hoe feller je lichtmeter uitslaat, hoe beter zichtbaar je bent. Je kan ook lichtknopjes omzetten waardoor ruimtes donker worden en je dus minder zichtbaar bent . De gadgets die Sam bij zich heeft zijn o.a. een sticky camera en een vibercam. De sticky camera kan Sam op de muur schieten en zo een gang in de gaten houden. Ook kan daarmee een alarm worden aangezet waardoor bewakers worden afgeleid. De vibercam is een minuscuul klein cameraatje op een buigzame draad die je onder deuren en in kieren steekt ." Dit wordt zeker wel een vet spel, ik vind dat het beter als MGS is/wordt, maar dat is mijn mening. Er zijn echt vette features in dit spel. SijmeZ
en wat moeten we hier op antwoorden hij zal zeker vet worden, maar dat deze game komt en dat hij er zo uit komt te zien, en wat je kan/moet doen is al langer bekend. p.s. wel veel werk om dit helemaal over te nemen uit de pu
ach ja ik zal het wel weer gemist hebben, maar deze dingen wist ik nog niet dus ik denk ik zet het ff in het forum. en van dat overtikken: viel wel mee hoor, ken snel tikken
Ben benieuwd welke van de drie nou het beste gaat worden!! Splinter Cell, Metal Gear Solid: Substance, of mijn Favo... DUALITY!!!!!! (deze moet echt zwaar gaan roelen!)