Ben ik de enige die het nep vind dat wanneer die splintercell hoofdrolspelerdude in het donker zit, en niemand hem ziet, dat dat eigenlijk nergens opslaat omdat ie heel groot 3 gele lampen op z'n hoofd heeft zitten??!?!
Nee, ik vind dat ook raar, maar anders kan je hem als speler in het donker niet zijn. Tenzij je natuurlijk night vision of thermal vision aanhebt. Maar dat ehbben ze gedaan om het voor de speler zo gebruiksvriendelijk mogelijk is. En idd, wat XquistX al zegt, je moet dit eigenlijk in dat topic zetten.
Ik sluit me aan bij de vorige twee forummers. Graag de zaken met betrekking tot splintercell PT een beetje centraal houden en niet voor elke opmerking een nieuwe draad openen. De link waar je over splintercell PT kan posten is boven al gegeven. Deze gaat dicht.
Er zijn al verschillende Splintercell topics. Zowel over Splintercell 1 als over Splintercell Pandora Tomorrow Als je Zoeken gebruikt had je dat kunnen zien en in 1 van die threads kunnen posten. Splintercell Pandora Tomorrow bijvoorbeeld. Deze thread gaat dicht.