splinter cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door joker???, 9 nov 2004.

  1. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben ik een van de weinigen... maar dat kan me geen reet schelen!!!
    ik ben namelijk nog steeds verslaafd aan Splinter Cell elke keer als ik sam fisher door het beeld zie sluipen en zijn vijanden zie beet pakken dan denk ik jah!! dit is fantastisch...ik heb op dit moment alleen nog maar splinter cell 1...en ik hoop heel snel(lees voor het einde van deze maand) ook deel 2 te kopen...dat ik deel 2 nog niet heb heeft als simpele reden: GELDGEBREK!!!!!....
    hierdoor kan ik ook niet meteen bij de release Halo 2 kopen...dit is frustrerend maarja....terug naar splinter cell want ik start deze thread met een doel....ik wil namelijk weten of ik ook echt de enige ben, of of dat er nog meer mensen 'verslaafd' zijn aan splinter cell....

    laat het ff weten
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik weet niet of je het weet maar Splinter Cell 2 kost nog maar €30

    om ontopic te gaan: nee ik speel SC1 niet meer (heb hem verkocht via xbazar)
     
  3. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er nog heel weinig mensen verslaafd zijn aan sc omdat Halo 1&2 de xbox hebben veroverd


    Splinter cell O-) O-) O-) O-) O-) Te braaf


    Halo 1 & 2 }:] }:] }:] }:] }:] Ownzzzzzzzzzzz
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua type gameplay kan niks aan SC tippen, je kan ook niet de vegelijking halo > SC maken, omdat het twee totaal verschillende spellen zijn
     
  5. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    yup, ik speel um nog, maar dat komt ook omdat ik ze eigenlijk in omgekeerde volgorde heb gekocht... had eerst alleen maar pandora tomorrow, maar ja, dat nodigde wel uit tot meer!!!
     
  6. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel deel 2 nog steeds erg veel op Live! _O_
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel SC 2 ook nog heel veel op live, bij ons is het een soort vast ritueel geworden om elk weekend bij iemand te komen met z'n 8en en het hele weekend halo/SC2 te spelen ( vooral SC2) we spelen dan tag, 3 spies tegen 1 mercenary en de eerste spy die doodgaat is de volgende merc echt heftig :D
     
  8. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik weet het maar als me maand salaris steeds op tien euro na opgaat aan andere dingen dan is het lang wachten tot je 30 eurie hebt....maar waarschijnlijk redt ik het aan het eind van deze maand wel(hope sow)
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    sc 1 speel ik niet meer sc2 speel ik afentoe online al sna ik het doel niet echt?\
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942

    het doel van deze thread of van SC2 online?
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    SC is een spel waar je veel te veel bij na moet denken :) Ben er ook met gesopt, omdat hij mij te moeilijk af was.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    speel ze allebei nog wel s. Tuurlijk, nu speel ik Fable, PES 4 en Burnout 3, maar SC speel k nog wel s. Wel geinig om guards enzo kapot te maken.
     
  13. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk vooral als je het sonder kogel doet ofniet:p
     
  14. studio_125

    studio_125 Guest

    ik vind zelf splinter cell ontzettend vet (2 is cker een aanrader, goed vervolg) kan bijna niet wachten op Chaos Theory, miss komt er een leuke pre-order actie? O-)
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Persoonlijk vond ik de singleplayer van Splintercell 1 stukken beter (sfeer!) dan deel 2, maar ja, deel 2 had multiplayer. En verslaafd... nou, niet meer iig, maar ik heb het natuurlijk wel een tijdje vaak gespeeld.
     
  16. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook meer 'verslaafd' tussen 'aanhalingstekens' oftewel wie speelt het nog wel vaak... ik ben nu bezig om het hele spel uit te spelen zonder ook maar 1 kogel te verpillen (lees: missen, lampen zijn geen verspilling)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Sc2 Online natuurlijk ik loop daar maar wat rond met een groot wapen in de hand ? :)
     
  18. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan trouwens ook echt niet w8en op Sc chaos theory...dat is een titel die ik overduidelijk ga pre-orderen...weet iemand al vanaf wanneer dat kan...?
     
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    De release staat volgens mij gepland voor maart 2005, dus je kunt hem dan waarschijnlijk in februari wel pre-orderen.
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    heb je splinter cell 2 al? anders mag je hem kopen voor 20 euro
     

Deel Deze Pagina