Men moeder nam net splinter cell mee. Ik weet niet hoe ze der aan komt maar ja, mijn vraag was hoe kan je gesloten deuren openen. Heb nog nooit eerder een splinter cell spel gedaan
Je linker pookje draai je rond! Wanneer je controller gaat trillen, moet je op die plek met je pookje gaan wieblen! Hierbij sloop je als het ware het slot !
Der stond ook dat ik iets met men rechter pookje moest doen? P.S. Als ik draai met het pookje trilt de controller niet ?
Zorg gewoon dat je: Ten eerste het pookje rond draait, totdat je op het scherm een pinnetje van het slot ziet bewegen. Als je hem ziet bewegen, dan moet je een beetje wiebelen op dat punt waar je met je pookje zit en dan moet je verder de resterende pinnetjes los krijgen.
in deel 2 en 3(4 misschien ook) moest je met links, maar was het niet zo dat je in deel 1 met je rechter stick moest draaien?
Het is eindelijk gelukt . Alleen nog 1 vraag ben in een gebouw wat in de fik staat ( 1ste level ) Op een gegeven moment hoor je iemand om hulp roepen Mijn vraag: Wat moet je doen
als je de game niet snapt maar wel engels kan: http://www.visualwalkthroughs.com/splintercell/splintercell.htm onder in het kader kan je het level kiezen.