splintercell 2 pandorro tomorrow

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door iiiiLLLLSSSSE, 24 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iiiiLLLLSSSSE

iiiiLLLLSSSSE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jooo heb probleem bij bij het level met die lift.
    Klim uit die lift,ga omhoog en kom in de ruimte waar de tijd gaat lopen als je een van die bewakers neer knalt.Tja het is echt heeel moeilijk.Heb echt het idee dat ik dit nooit kan doen.6 mannentjes in totaal neerkrijgen en als een gek naar boven toe lopen..Het lukt me echt niet!!Zie ik weer iets over het hoofd?is er iets makkelijkers?help me!!

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
  3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    haha.. suc6 met je vraag..

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  4. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus het laatste stuk van Splintercell. Je moet eerst ongezien boven komen. Quote:

This area is laid out so you can get to the ladder fairly stealthily. You can shoot out the lights, move right, climb the ladder here, then jump up and grab the vertical pole and slowly make your way across. You can then drop down on the catwalk on the opposite side, run left, climb into the opening in the concrete pillar to your left, drop down, then make your way right to the ladders.

Wanneer je boven bent heb ik eerst met die sticky shockers paar lui neergeschoten en daarna met kogels die groep afgemaakt. Je kan met thermal vision zien dat een van die lui Soth is. Wanneer ze allemaal dus dood zijn moet je naar die ND133. That's it. :cool:

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Graag de aangereikte draad doorzoeken of iemand misschien dezelfde vraag al heeft gesteld, anders kan je je vraag uiteraard daar stellen.

Dit is het foutieve forum en we hebben al een helpdraad. Dicht

/edit en je antwoord, zie daar :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina