splintercell 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door xtreme-gamer, 24 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    *) *) splintercel 2 komt uit*) *)
    Het spel heet "pandora tomorrow"
    Ik heb het gelezen op gamespot.com maar waarom wordt er hier niks over gezegt?:confused:

Maar hier hebben jullie een link met screenshots ook al zijn het er maar 8: www.gamespot.com/xbox/action/pandoratomorrow

2. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is al wat langer bekend. Volgens mij staat er zelfs een coverview van in de OXM van deze maand.

Lijkt me echt een mooi spel. De graphics worden nog beter (kan dat?). En nog meer gadgets en sneaken. Ik vind de eerste Splinter Cell al geweldig, wat moet de tweede dan worden?

Kijk hier maar eens. Of hier. Of hier.

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

OUD!!!!

Btw: Splinter Cell Pandora Tomorrow is geen Splinter Cell 2!! Splinter Cell Pandora Tomorrow is zeg maar een (online) uitbreiding t.o.v Splinter Cell 1. En Splinter Cell 2 weer een aparte game!! De Fransen werken aan SCPT en Ubi Soft Montreal werkt aan Splinter Cell 2! Het zijn dus 2 losse games }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2003
  4. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom staat er dan niks op xbw? Die zouden dat toch allang een groot nieuws bericht op hebben gemaakt

Hopelijk komt het weet met live maar wat me echt leuk lijkt multiplayer samen werken of op elkaar af sneaken en dat ook via live

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    xbw heeft daar allang nieuwsberichten over gehad..

6. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik maar op de derde link in de tweede post. Dat is het nieuwsbericht dat Xbw heeft. Maar volgens mij is PT wel meer dan alleen een online uitbreiding: nieuwe missies enz. Correct me if I'm wrong.

7. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Pandora Tomorrow is volgens mij een spel die ongeveer de zelfde grafisch heeft, maar met nieuwe missies en misschien nieuwe wapens en online spel. Het is zoals XBOXLIVE! zij geen sp2.
    Maar wat maakt dat nou uit het is tenslotte Splinter Cell

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    1: Kijk je wel eens op xbw.nl zelf :confused: Daar hebben toch zeker 2 items over Splinter Cell 1.5 opgestaan.

2: Klik je wel eens op links wanneer iemand die post, dan was je niet alleen de nieuws items tegengekomen maar ook meerdere topics over Splinter Cell :eek:

3: Als je dus de welbefaamde zoekfunctie had gebruikt wist je dat er wel meerdere topics & items over waren...

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina