1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell 3 : Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 15 mrt 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik heb de demo nu al een tijdje maar ik kom maar nooi op 100% :{
    Weet iemand hoe dat komt? ik ben al zo vergegaan dat ik alle crates scan, aleen kan ik die ene gast maar niet redden, is dat eigenlijk wel mogenlijk?
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het redden van Morgenholt is niet mogelijk. :)

    Op 100% eind score kom je door niet gezien te worden door vijanden, door geen lichamen van vijanden gevonden te laten worden door anderen vijanden. Feitelijk door zo ongezien mogelijk door het level heen te gaan.

    Beantwoord dat je vraag?
     
  3. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je die gozer van die vuurtoren hebt afgegooit, wat moet je dan doen
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het vuurtorenlicht uit doen (als je dat niet gedaan had) en voor 'extraction' kiezen uit je menuutje rechts boven. :)
     
  5. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je
     
  6. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook nog mogelijk om naast je mes ook net zoals vroeger het pistool tegen iemands gezicht te houden als je hem dus beet hebt?
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee! Het mes is je nieuwe vriend.
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Keej, best jammer, want nu houd hij voortaan altijd met z`n ene hand de hand in de lucht van de tegenstander.
    Let daar maar eens op, als hij iemand beet hebt van achter, houd hij altijd dat ene handje van de tegenstander in de lucht :).
    Nog iets leuks, als sam word beschoten, zie je z`n mond open gaan en gaat ie boos kijken :)
     
  9. harron007

    harron007 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit de "water stealth attack" niet in de xbox versie.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij houd de vijand zijn hand in een 'lock'. Probeer dat maar eens bij je zusje, zo kun je met weinig kracht iemand veel pijn toe brengen en is dus handig om iemand vast te houden zodat hij niks terug doet.

    Feitelijk twist hij gewoon die gozer zijn pols om het informatie te laten vertellen etc. Plus een mes op de keel.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, ik heb deze nooit uitgevoerd, zijn wel enkele situaties dat je in water zoiets zou kunnen doen. Het water is prachtig in de Xbox versie, maar het is niet interactief zoals in de PS2 versie, misschien daarom?

    Dit is een vraag voor michiel@ubi hij kan dat uitzoeken bij de studio.
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol 8) Kan jij niet bij UBI gaan werken? nee joh, wel bedankt!!!

    Sam fisher heeft er zin in, maar je ziet hem ouder worden :) Wat heeft die man het toch zwaar.

    Trouwens is het demo level tevens het eerste level uit de sp? Ik vond hem buitengewoon makkelijk, ook op hard.

    Enuh... die NSA training video`s zijn echt goed, vooral die ene met die Cola Automaat, dat hij op het laatst tegen de camera aanloopt(lijkt het net of sam fisher keihard wegvliegt)
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is 't eerste level uit de solo campagne! Hij is niet zo moeilijk omdat hij inderdaad de eerste is. Dan kun je 't een beetje uitproberen etc. Maar sommige missies later in het spel, om die op 100% te krijgen!!!! Dan ben je wel effe bezig.

    Ik deed er gemiddeld 1 uur per level over en dan had ik uiteindelijk een score van 94% in alle levels. Iets van 6 of 7 had ik 100% de rest in de 90 en een keer 60 ofzo. (maar die 100 na veel reloaden en uitproberen etc.)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die move is als vergoeding voor het ontbreken van online co-op op de PS2 enzo :) Nou, doe mij maar de co-op ipv een move die je 2 keer doet :cool:
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je gelijk in Pimmy, maar die coop is denk ik om een bepaalde reden wegelaten bij de PS2, wat is de reden van het weglaten van die move voor de xbox.

    Of ken je die downen m.b.v. DC :D
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel dat de PS2 bezitters die move krijgen als vergoeding dat zij geen online co-op hebben. Dan hebben de PS2 mensen ook iets wat de rest niet heeft :). Dat is de echte reden, las ik in een interview en in een review.

    Co-op is uit de PS2 gelaten omdat de online service en de hardware het denk ik niet goed aan kon. Iets in die trant.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, er zijn een aantal movies die je maar een paar keer doet, zoals die move waarbij je iemand over de railing trekt, etc.

    Maar je moet je wel bedenken dat de PS2 versie eigenlijk compleet anders is qua uiterlijk en ook een beetje qua indeling, dus zij zullen die move mogelijk wel meer gebruiken. En zoals ik zeg, het water is interactiever in de PS2 versie, dus komt beter tot zijn recht ook.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, net zoals de splitjump. Die heb ik 2 keer in deel 1 gebruikt en eigenlijk nooit in deel 2. In deel 2 alleen maar die half split jump om bij hogere plekken te komen.
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij doet de split-jump nu wel veel makkelijker. In 1 en pandora tomorrow was 't ook nog moeilijker om uit te voerer. Nu zul je 'm niet meer gebruiken om hoger op te komen, maar is hij wel makkelijker uit te voeren, en ziet er cooler uit (realistischer)
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    /edit verkeerd topic, ff wennen aan de verschillende splintercell topics.

    Nog 2 weken wachten: Het begint op te schieten. Bovendien heb ik nu meer tijd voor Splintercell vanwege het verschuiven van Rainbow Six: Lockdown.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005

Deel Deze Pagina