1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vond 5 een leuke game als je vergat dat het Splinter Cell was. Zaterdag blacklist freedom edition besteld bij zavvi voor 32 euro. Ik ben heel erg benieuwd, is de multiplayer al dood?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    The Division lijkt mij ook gaaf, maar ik kijk helemaal uit naar de (eventuele) nieuwe Rainbow Six game. Deze Splinter Cell was in elk geval weer ouderwets genieten naar mijn idee. Fisher doet wat ik wil en je kunt heel rap verschillende acties doen. Heb mij niet geërgerd aan momenten dat ik een actie wil maken waarbij Fisher tegenstribbelt of die move niet kan maken. Ook simpel over een hoog hek klimmen gaat super rap waardoor je direct weer cover kunt zoeken.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend heeft me gevraagd of ik deze game nog ga halen, zodat we zoals in the good old days Spies vs Mercs kunnen doen. In Pandora Tomorrow op PC was dat toen geweldig. Hoe zit dit in Blacklist? Spelen mensen het een beetje en hoeveel maps zijn er? En.....is het vooral fun?
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell Blacklist was voor mij de meest teleurstellende game waarvan ik veel meer had verwacht .
    Ik kan mij wel voorstellen dat deze game slecht verkoopt .
    De stealth vind ik wel oké maar veeeeels te moeilijk en je moet enorm veel geduld hebben om door een level te komen .
    Je word gewoonweg te snel ontdekt en steeds maar weer hetzelfde opnieuw proberen zodat je er gefrustreerd van word en de game echt niet meer leuk is .
    Geloof mij ik heb echt de moeite gedaan om deze game een kans te geven maar de frustratie was te groot .
    Ik speel liever : Grand Theft Auto V , Tombraider , Far Cry 3 , Assassin's Creed Black Flag .
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Stealth in de game was juist erg lekker, eindelijk weer vanouds. Heb me er zeer goed mee vermaakt! De MP kan me niet echt boeien...
     
  6. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk weer een Splinter Cell game die weer back to old school is.
    Lekker hardcore, een game waar je niet door heen rushed zoals menig game tegenwoordig.

    Eén enkele missie kan makkelijk 1 tot 2 uur duren soms langer, een hoop vrienden van me vinden hem maar moeilijk. Volgens mij komt dat omdat zij meer in to CoD zijn dan in echter tactical games.

    Ik ben zelf ubber blij met deze nieuwe en toch oude vertrouwde versie van Splinter Cell, tot nu toe heb ik ze allemaal gespeeld inderdaad ook conviction, met die game heb ik me zeker vermaakt maar was gewoon rete makkelijk en niet echt leuk. Te veel alleen maar actie ‘run and gun’ te weinig sneaken, maar des ondanks paste het wel in het verhaal. Gewoon niks sneaken keihard knallen revenge voor zijn dochter (die toch niet gesneuveld leek te zijn lol).

    Maar het vervolg Blacklist doet het goed game play is super ondanks mis ik toch nog een paar kleine dingen die ik van de eerdere versies mis picklock-en was als tijd spannend, als er nog wachter rond liepen. Mogelijk komt het nog maar ben bang van niet. Ik heb het spel zelf nog niet geheel uitgespeeld ‘te veel games tegelijk aan het spelen’. Maar dus verre komt hij aardig in de buurt van Chaos Theory.

    Gelukkig is Black List weer back to the old school, althans hij mocht wel wat moeilijker, maar het is zeker een top game.

    Chop!!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Vandaag de 5th Freedom editie opgepikt, dus hopelijk morgen even spelen. Ben benieuwd. Zeer verschillende meningen over de game gelezen, maar kocht het ook meer vanwege het beeldje :p
     
  8. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vond het zelf een hele toffe game vooral de multiplayer speelde ik vaak toen ik nog een PS3 had inmiddels heb ik een 4 en heb ik mn 3 verkocht dus kan ik t nietmeer spelen.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Vanavond even voor het eerst gespeeld. Alleen de intro-missie en de eerste missie, maar is wel leuk, al is het nog even klooien met de controls af en toe, en het lukt nog niet helemaal om alles 'undetected' te doen, dus soms een ongemakkelijk vuurgevechtje...
     
  10. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek iemand die veel Classic online speelt! Vind het zó vet, maar er zijn vrij weinig mensen online.
     
  11. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Splinter Cell Blacklist ( Xbox 360 ) bij de release gelijk gekocht voor €55,00 omdat ik Splinter Cell Conviction echt heel goed vond .
    Maar heb de game ook weer snel verkocht om de volgende reden .
    Ik mij stoorde omdat je een level helemaal moest uitspelen zonder te kunnen opslaan .
    Dus 20 minuten spelen en de volgende dag verder spelen op een safe point was niet mogelijk en je bent dus verplicht om ongeveer 1 uur ( ongeveer ) te spelen om te saven .
    Maar de gameplay vond ik wel heel goed en is wel mijn type game .
    Maar ik heb echt een hekel aan games die je niet kunt saven zoals bijvoorbeeld Hitman .
    Maar ik zag de game Splinter Cell Blacklist bij de MediaMarkt liggen voor €20,00 en twijfel nu of ik alsnog zou kopen .
    Mag ik vragen wat jij vind over die safe opties ????
     
  12. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Splinter Cell Blacklist ( Xbox 360 ) toch nog een kans geven omdat hij nu €20,00 kost bij MediaMarkt .
    Ik heb deze game te veel bekritiseerd en te snel de moed opgegeven om verder te spelen
    Ik heb van de vorige Splinter Cell Conviction zeer genoten maar deze is inderdaad een stuk moeilijker omdat het meer stealth is en je meer geduld moet hebben .
    Ik had voor de release lang naar deze game uitgekeken en nu toch weer opnieuw kopen voor €20,00 , is toch een nette prijs
    Sommige games moet je gewoon een kans geven .
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja, koop hem nou maar.
     
  14. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Joa, gewoon kopen. Aan die lange missies spelen zonder te saven raak je wel aan gewend, ik kijk er nieteens meer naar en game gewoon lekker door.

    Nog mensen die veel online splinteren?
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Blacklist gekocht na bovenstaande reacties en uiteraard de prijs voor maar €20,-.

    Ik wil zeker wel online splinter cell doen en ook de CO-OP vind ik erg gaaf. Echter had ik gisteravond een rauwdauw clown die alles neerknalde en ik iedereen braaf voorbij wilde gaan, dan wel non-lethal.

    Wie wilt co-op'en of online'n?
     

Deel Deze Pagina