Beide spellen komen ongeveer rond september uit(Amerika) welke zal beter worden? ik persoonlijk denk splintercell omdat ik allerbij de filmpjes heb gezien en heeft hideo zelf gezegd dat het grafisch niet veel zal verschillen van de ps2 meer een upgrade jammer genoeg
Legt er aan, als je MGS 1 of 2 al gespeeld hebt, kun je het beste splintercell nemen; dat is heel wat anders, en een groter verschil dan tussen MGS1 en 2
mij lijkt splintercell meer vernieuwend en wat leukere snufjes als mgs, vooral als je het al gespeeld hebt. op ToTheGame staat dat mgs2: substance pas op 29 november in de VS komt, laat staan Nederland. splinter cell daarentegen ligt 1 november in de winkels van de vs en 14 november in de winkels van engeland (dus ook nederland). ik denk dat je mgs2 substance pas rond 15 december kunt krijgen. wel handig, kan ik eerst even splinter cell lekker spelen en dan mgs 2 .
Splinter Cell denk ik. Ik hoop in ieder geval dat er in SC niet zoveel geouwehoer(over de radio enz.) komt zoals in MGS.
Splintercell of Metal Gear!!! Geen van beide! Geef mij maar Duality!!!! Volgens mij gaat die het nog beter doen!! Maar ja dat denk ik!!!!
[non-budget mode] wat, gewoon alledrie! duality komt volgens tothegame op 1 november uit in engeland, dus als ik snel ben, kan ik vanaf 1 november snel duality spelen, vanaf 14 november splinter cell spelen en daarna (rond 5 december sinterklaas ) mgs2 substance. én ook nog raven shield. [/non-budget mode] damn duur maandje wordt dat! maar goed even serieus, ik denk dat ik alleen splintercell koop, en misschien duality maar ik weet niet of dat echt een toppertje wordt (ja het ziet er wel naar uit maar goed je weet het nooit). en raven shield ook nog.