splintercell ook voor andere consoles

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 15 nov 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ja, het staat overal: ports in 2003, die ene developer interview was vlauwe kul en dat doen de developers vaak, zo van: dit is een praaltje voor jullie aleen geheimzinningheid ik weet niet warom maar leukhoor:{

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm tsja jij bent waarschijnlijk degene die heeft bedacht dat Splnter Cell exclusief zou zijn :) SC is een half jaar exclusief oid hoewel een NGC en PS2 versie nog niet officieel zijn aangekondigt

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    nouw leuk dan hebben ze het een half jaar later (maybe nog later) en hebben wj het al 3 000 keer uitgespeeld
    en is het alweer een oud spel

4. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    nou leuk hoor ik dacht dat ie exlusief was, hoezo een reden om een box te kopen als ie overal op uitkomt?

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox heeft hem voor een half jaar exclusief, als de cube en de ps2 hem dan krijgen is het allang niks meer voor ons :p

6. 100%Jean

100%Jean Guest

yoni wrote:
    nou leuk hoor ik dacht dat ie exlusief was, hoezo een reden om een box te kopen als ie overal op uitkomt?

Graphics? Geluid?

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2002
  7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    IDD. Splinter cell gebruikt o.a de hard disk..... en die hebben de NGC en PS2 niet. De Ps2 en NGC versie zullen grafisch vele malen minder zijn , ben wel een beetje bang voor de PC versie. Ach, die komt volgend jaar pas:D

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik gelezen in een interview met de developer, ze stonden er niet om te springen om hem op andere consoles uit te brengen, vooral vanwege het moeten downgraden van lighting effecten enz.
    Ze zouden het gevoel krijgen dat ze hun eigen kind gingen verminken!

Ik probeer het interview nog wel op te snorren.

9. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ok

10. masterape

masterape Guest

Ik d8 only xbox/pc

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk.. ik ken geen spellen (maar ze zullen er wel zijn, daar nie van) die er op de NGC echt een stuk slechter uitzagen dan op de xbox.. ik zeg niet dat de Box niet superieur is aan de Cube (behalve dan mischien op het gebied van textures, maar daar weet ik de xbox specs niet van? weet iemand hoeveel textures de xbox per seconde aankan? [gemiddelde, geen peak]) maar jullie moeten de cube zeker niet onderschatten.. mensen die Rogue Leader of Starfox Adventures hebben gespeeld weten dat de gamecube qua graphics ook HEEL wat afkan..

12. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    PS2 en NGC versies zullen niet vele malen slechter zijn, maar tussen de Xbox en de GC zullen de verschillen heus wel duidelijk zijn... Waarschijnlijk komt SC alleen voor Xbox en PC, maar misschien bedenken de mensen bij Ubi zich nog wel, en komen ook andere versies over een half jaar. Maar zo is het ook met SC: Ghost. Die komt ook het eerste op de Xbox en pas een half jaar later op de rest. Dat is het natuurlijk alweer een oud spel...

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Op het doossie van SC staat in ieder geval niet zo'n Xbox only stempel. En ik heb wel al previews van de PS2 versie gelezen. Over de GC versie heb ik nooit gehoord.

14. VinZ

VinZ Guest

15. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt mij niet echt uit, als zij hem krijgen hebben wij al lang iets anders om ons mee te vermaken.

16. Xia

Xia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit een interview met Xbox Group PR Manager David Hufford :

(http://xbox.ign.com/articles/377/377492p1.html)

IGN: How will downloadable content factor into the success of Xbox Live?

DH: I think downloadable content will prove to be a very important part of the online experience. You know there's an initial group of pioneer publishers who are going to take some risks and chances just to see how enticing this is for gamers. Splinter Cell is the perfect example of [this]. By the time they ship their versions for PS2 and GameCube, we'll probably already be seeing content downloads available on Xbox Live. And I think once they show this is a desirable feature, other games companies will soon follow.

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Downloadable content?

Deel Deze Pagina