http://www.gameloft.com/splintercell/ Hehe cool k heb een nokia3410 en die ga k zeker ff downloaden Heeft iemand ook al games op zijn telefoon? Ik heb nu Fly_Helicopter en Gem Jam
oei, ff kijken op de nokia website, ik hgeb expres een nokie 3510 boven de 3410 gekozen. ik d8 dat de 3510 hetzelfde zou zijn als de 3410 alleen dan met meer opties.....
Neej klopt dat dacht ik eerst ook maar het enige verschil is dat Nokia3510 Polyfonische beltonen heeft en GPRS en Nokia 3410 heeft Java shit erop (k heb bijvoorbeeld ook 3d screensavers)
shiiiiiit, zit er nie op...... jammer dan.... ik w8 nog wel een jaartje tot mijn contract voorbij is, dan koop ik weer een veel betere (met kleur) nokia 3510i ofzo.....
vet !! ik heb siemens c55 laatst rainbow 6 gedownd en de volledige versie van prince of persia (zit standaard een demo op)
Can i play games on other nokia cell phones? like the nokia 3510? greetz, Emile ------------------------------------------------- Hi, We have games in development for this phone but they are not available for purchase at this time. Best Regards, Mark Hickey Online Distribution www.gameloft.com mhickey@gameloft.com 1-866-742-9816 zooooo, hij gaat dus toch nog spellen maken voor 3510