splintercell p.t. ik kom niet verder

Discussie in 'Algemeen' gestart door misterymike, 11 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misterymike

misterymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je dat stuk oplossen bij de 'catwalk' in LA waar die ND133 staat?? Allemaal normale monteurs en terroristen lopen daar rond maar altijd word ik gezien of gaan ze meteen aftellen Waar moet ik nou eerst naar toe als ik uit dat gat kom kan iemand mij verder helpen?
    8)

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    1. Ok, ga eerst 1 voor 1 de monteurs uitschakelen d.m.v. fluiten en dan elleboogstoot.

2. Pak dan de 2e afslag (vanaf het punt waar je de catwalks betreedt) en beklim de trappen. Na of zelfs tijdens het beklimmen van de 2e trap zal er een timer van 1 minuut in werking worden gesteld. Pak je sticky shockers/airfoil rings en neutraliseer soth en de 2 terroristen. Je kan ook kogels gebruiken, maar dit zal moeilijk worden aangezien de 3 gasten nightvision hebben en kevlar aanhebben. Maargoed, als je voor de makkelijke manier gaat, ram eerst nog een kogel door hun koppen (je MOET alle terroristen vermoorden) en ga dan op je dooie gemak naar de ND133 (de timer stopt als de 3 terroristen dood zijn)

Bij het 1e deel is stealth extreem belangrijk, je wilt genoeg tijd hebben voor de terroristen!

Succes!

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Juistem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.