We hebben nu al een tijdje de splintercell pandora tomorrow en veel mensen hebben het vast ook al on-line gespeeld, nu wil ik wel eens jullie meningen over de multiplayer horen, persoonlijk vind ik het een zeer goed uitgedachte multiplayer en ook hele goede gameplay en graphix, maar het puntensysteem (vooral de minpunten) irriteert me nogal, je nauwelijks een leuk potje spelen of er kapt al iemand mee die geen punten wil verliezen, je kunt bovendien ook veel meer punten verliezen in een keer dan verdienen.
weetje hoe vet dat spel is in MP ...Het is gewoon zo bruut om als spy die merc's van achter te besluipen en dan te killen. ...dit is echt een van de best uitgewerkte MP`s die ik ooit heb gespeeld...op halo met zn 16e na dan ..enige nadeel is idd het quiten van de trieste mensen die er niet tegen kunnen dat ze een potje hebben verloren van mensen die gewoon beter zijn als hun. ...hierdoor worden er veel potjes op Live in free mode gespeeld...ook leuk, maar je krijgt er geen punten mee , maar mensen die eens willen worden ingemaakt met SP PT....voeg me toe
Jah, en die gasten die er niet tegen kunnen te verliezen verlaten het spel dan gewoon tijdens een ranking game, echt super irritant
Precies wat hij zegt. Er lopen al meerdere threads over SC : PT online Neem daar een kijkje, deze thread is dicht!